Marketing Week - Tamara Ingram, CEO, J. Walter Thompson: «Η διαφήμιση θα είναι πάντα η μαγική οντότητα που λύνει προβλήματα»

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Tamara Ingram, CEO, J. Walter Thompson: «Η διαφήμιση θα είναι πάντα η μαγική οντότητα που λύνει προβλήματα»

18 Ιουλίου 2018 | 09:44 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Στην Αθήνα βρέθηκε πρόσφατα η Tamara Ingram, Chief Executive Officer Worldwide της J. Walter Thompson. Στον απόηχο των αλλαγών που σημειώθηκαν πρόσφατα στον όμιλο WPP, η Tamara Ingram αποτυπώνει πολύτιμα insights για το μέλλον της διαφήμισης, αλλά και του ομίλου.

Η Ελλάδα επιλέχθηκε φέτος ως τόπος συνάντησης για το ετήσιο, leadership meeting του δικτύου της J. Walter Thompson. Στο πλαίσιο αυτό, επί ελληνικού εδάφους βρέθηκε και η Tamara Ingram, Chief Executive Officer Worldwide της J. Walter Thompson και ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα στελέχη της παγκόσμιας διαφημιστικής σκηνής. Στο πλαίσιο του leadership meeting, μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες το όραμα της JWT και βραβευμένες δημιουργικές δουλειές από όλες τις χώρες του δικτύου. Στη συνέντευξη που ακολουθεί, μπορέσαμε να πάρουμε μια γεύση από τις απόψεις της πολύπειρης διαφημίστριας.

    MW: Για ποιους λόγους επιλέχθηκε η Αθήνα ως τοποθεσία για την ετήσια συνάντηση;

Tamara Ingram:
Η Εκτελεστική Επιτροπή (Executive Committee, EXCO) προσπαθεί να πραγματοποιεί συναντήσεις 4 με 5 φορές το χρόνο. Είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία και επιδιώκουμε να πραγματοποιούμε τις συναντήσεις σε διαφορετικά γραφεία μας, ούτως ώστε να μπορούμε να αλληλεπιδρούμε με τις τοπικές ομάδες. Φυσικά, δεν μας «πειράζει» που η Ελλάδα είναι μια τόσο όμορφη χώρα που ο καθένας θέλει να επισκεφθεί!

    Πώς έχει εξελιχθεί και αλλάξει η J. Walter Thompson τα τελευταία δύο χρόνια;

Δεδομένου του disruption που η ψηφιακή αγορά επέφερε στη δουλειά μας, νομίζω ότι ολόκληρη η βιομηχανία έχει αλλάξει αρκετά. Ο βηματισμός έχει επιταχυνθεί τόσο πολύ, που σήμερα εστιάζουμε στο να φανταστούμε εκ νέου το μέλλον της επιχειρηματικότητας των πελατών μας. Ο στόχος δεν είναι απλά να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις, αλλά να είμαστε ηγέτες και πρεσβευτές της νέας εποχής του διαφημιστικού μηνύματος.

    Πώς διαμορφώνεται η επόμενη ημέρα, μετά την αποχώρηση του Martin Sorrell από το WPP;

Ο Martin Sorrell υπήρξε μέρος του WPP για πάνω από 30 χρόνια. Ωστόσο, ο οργανισμός είχε σε λειτουργία μια πολύ ισχυρή δομή, με σθεναρές βάσεις σε επίπεδο ταλέντου, επιτρέποντας μια πολύ ομαλή μετάβαση.

    Ποιο είναι το όραμά σας για την J. Walter Thompson για τα επόμενα 10 χρόνια;

Το όραμά μου είναι πολύ απλό: Να χαράξουμε το μονοπάτι για τα επόμενα 150 χρόνια.

    Ποιο θα πρέπει να είναι κατά τη γνώμη σας το μοντέλο του μέλλοντος για τα agencies των υπηρεσιών επικοινωνίας;

Η διαφήμιση θα είναι πάντα αυτή η μαγική οντότητα που λύνει προβλήματα. Ως agency όμως, πρέπει να εστιάσεις σε αυτό που έρχεται, ούτως ώστε να διατηρήσεις τη θέση σου σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αυτό απαιτεί να ξανασκεφτούμε τους κυρίαρχους ρόλους -όπως του CCO- και να δημιουργήσουμε πιο εύπλαστους ρόλους που μπορούν να οδηγήσουν σε ένα περισσότερο ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον.

    Ποια είναι τα πλέον πολυτιμότερα εφόδια για ένα agency σήμερα;

Η δημιουργικότητα είναι ένα από τα πολυτιμότερα εφόδια των agencies. Φυσικά, αυτό που οδηγεί τη δημιουργικότητα, είναι οι άνθρωποι. Η δημιουργικότητα επιτυγχάνεται καλύτερα όταν τα άτομα συνενώνονται ως μέλη μιας πολυσυλλεκτικής ομάδας ταλαντούχων ανθρώπων (όσον αφορά σε ικανότητες, φύλο και κουλτούρες) και δημιουργούν δουλειά που οδηγεί την αλλαγή για τους πελάτες.

    Πώς πιστεύετε ότι η βιομηχανία της επικοινωνίας πρέπει να ανταποκριθεί στις μεγαλύτερες ανησυχίες που έχουν σήμερα οι διαφημιζόμενοι αναφορικά με την ψηφιακή επικοινωνία (αναφορικά με θέματα όπως viewability, measurement, ad fraud, ad blocking, brand safety, κ.α.);
 
Μια ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη συζήτηση σήμερα στη βιομηχανία της επικοινωνίας, είναι η συζήτηση γύρω από τη συλλογή δεδομένων, την ιδιωτικότητα των χρηστών και το ad fraud. Βρισκόμαστε σε μια καθοριστική στιγμή τοποθέτησης των ορίων του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα data, που εγκυμονεί θετικά αλλά και αρνητικά ενδεχόμενα. Μέσω των data, μπορούμε να ανταποκριθούμε στις προτιμήσεις των ανθρώπων και να προβλέψουμε τις ανάγκες τους, ωστόσο, αυτό «εξισορροπείται» έναντι της «απώλειας» της ιδιωτικότητας. Είναι καθήκον των agencies να ενδιαφέρονται για το πώς σκεφτόμαστε για τις πλατφόρμες δεδομένων και την ιδιωτικότητα. Η ασφάλεια των ανθρώπων, των brands και των πελατών, είναι υπέρτατης σημασίας και σημαίνει τεράστιο βαθμό ευθύνης.

    Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για την εξέλιξη της διαφημιστικής δαπάνης τα επόμενα χρόνια;

Η τεχνολογία έχει αλλάξει εντελώς τον κόσμο της διαφήμισης. Μόνον η πληροφορία που μπορούμε να συγκεντρώσουμε -για να κατανοήσουμε τους ανθρώπους, τα κίνητρά τους, πού βρίσκονται και πότε θέλουν να επικοινωνήσουμε μαζί τους-, μας έχει υποχρεώσει να αλλάξουμε την προσέγγισή μας. Η πρόβλεψή μου είναι ότι οι δαπάνες στη διαφήμιση θα είναι πολύ διαφορετικές σε σχέση με μερικά χρόνια πριν. Δεν νομίζω ότι η ανάπτυξη θα έρθει εύκολα και πιστεύω ότι οι διαρκείς ανατροπές που προκαλεί το digital, θα συνεχίσουν να εντείνονται. Τα agencies κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να δουλεύουν με λιγότερους πόρους και να είναι περισσότερο τοπικού χαρακτήρα.

WHO IS WHO
Η Τamara Ingram αποτελεί πολύπειρο στέλεχος της αγοράς διαφήμισης και επικοινωνίας, έχοντας κατά καιρούς αναλάβει υψηλόβαθμες θέσεις σε διεθνείς ομίλους. Ξεκίνησε την καριέρα της στην Saatchi & Saatchi το 1985, όπου παρέμεινε για 16 χρόνια, αναλαμβάνοντας μεταξύ άλλων τη θέση της CEO και της Προέδρου, ενώ πλέον κατέχει τη θέση της Chief Executive Officer Worldwide στην J. Walter Thompson. Κατά τη διάρκεια της καριέρας της ανέλαβε υψηλές θέσεις ευθύνης και στις McCann Worldgroup, WPP και Grey Group, ενώ έχει εργαστεί και με μεγάλους πελάτες όπως η Procter & Gamble.

Marketing Week (T. 1543)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778