Marketing Week - Από την Mscomm η νέα καμπάνια «Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς»

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για λογαριασμό της Genesis Pharma

Από την Mscomm η νέα καμπάνια «Ψωρίαση; Δες το Αλλιώς»

22 Ιουνίου 2018 | 16:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Υγεία / Ομορφιά

H Mscomm ανέλαβε τη δημιουργία concept και την υλοποίηση της 360° καμπάνιας για την ψωρίαση με τίτλο: «Ψωρίαση; Δες το αλλιώς.

Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις» για λογαριασμό της Genesis Pharma. Διττός στόχος της εκστρατείας η ευαισθητοποίηση των ασθενών σχετικά με τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και τακτικής ιατρικής παρακολούθησης, καθώς και η ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη μη μεταδοτικότητα της ασθένειας. Η Mscomm δημιούργησε το λογότυπο και το κεντρικό μήνυμα και αυτή τη στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη animated σποτ με την υπογραφή των odd bleat σε κινηματογράφο και YouTube, καταχωρήσεις, digital campaign, αφίσες σε στάσεις λεωφορείων στην Αττική, καθώς και ενημερωτικό υλικό για τη νόσο.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν δράσεις ενημέρωσης του κοινού στο Athens Metro Mall και στο McArthurGlen Athens. Κεντρικό άξονα της πρωτοβουλίας αποτελεί το www.destoallios.gr, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το studio Beatthewhites για να προσφέρει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση σε ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον. Δίνει επίσης τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να βαθμολογήσουν την επίδραση της νόσου στην καθημερινότητά τους, ενώ μέσω εφαρμογής, μπορούν όλοι να μοιραστούν στα δικά τους social media το μήνυμα ότι η ψωρίαση δεν μεταδίδεται.

Marketing Week Online( 22 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778