Για λογαριασμό της Genesis Pharma
H Mscomm ανέλαβε τη δημιουργία concept και την υλοποίηση της 360° καμπάνιας για την ψωρίαση με τίτλο: «Ψωρίαση; Δες το αλλιώς.

Σχεδίασε τη ζωή σου όπως εσύ θέλεις» για λογαριασμό της Genesis Pharma. Διττός στόχος της εκστρατείας η ευαισθητοποίηση των ασθενών σχετικά με τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και τακτικής ιατρικής παρακολούθησης, καθώς και η ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη μη μεταδοτικότητα της ασθένειας. Η Mscomm δημιούργησε το λογότυπο και το κεντρικό μήνυμα και αυτή τη στιγμή, βρίσκονται σε εξέλιξη animated σποτ με την υπογραφή των odd bleat σε κινηματογράφο και YouTube, καταχωρήσεις, digital campaign, αφίσες σε στάσεις λεωφορείων στην Αττική, καθώς και ενημερωτικό υλικό για τη νόσο.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν δράσεις ενημέρωσης του κοινού στο Athens Metro Mall και στο McArthurGlen Athens. Κεντρικό άξονα της πρωτοβουλίας αποτελεί το www.destoallios.gr, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το studio Beatthewhites για να προσφέρει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση σε ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον. Δίνει επίσης τη δυνατότητα σε όσους επιθυμούν να βαθμολογήσουν την επίδραση της νόσου στην καθημερινότητά τους, ενώ μέσω εφαρμογής, μπορούν όλοι να μοιραστούν στα δικά τους social media το μήνυμα ότι η ψωρίαση δεν μεταδίδεται.