Marketing Week - Admine: «Στόχος μας η δημιουργία emotional traction, όχι απλά διαφήμισης»

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Admine: «Στόχος μας η δημιουργία emotional traction, όχι απλά διαφήμισης»

20 Ιουνίου 2018 | 09:11 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Πρόκειται για ένα από τα… μυστήρια της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας, που ήρθε η ώρα να λύσουμε. Οι ιδρυτές της Admine, της εταιρείας που συχνά ξαφνιάζει με το μέγεθος των έργων που υπογράφει και τα βραβεία που αποσπά, αποκαλύπτουν την ιστορία της και τα στοιχεία εκείνα που, όπως επισημαίνουν, καθιστούν τη «φυλή» των Adminers τόσο διαφορετική…

Η Admine είναι μία από εκείνες τις εταιρείες επικοινωνίας που σπάνια μιλάνε με κάποιον άλλο τρόπο πέραν της υπογραφής στα έργα τους. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την «καταγωγή» της από τη Θεσσαλονίκη αλλά και την επέκτασή της σε Αθήνα και εξωτερικό, την καθιστούν ένα από τα… «μυστήρια» της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας, με το ερώτημα «ποια είναι τελικά η Admine;» να τη συνοδεύει.

Φέτος, συμπληρώνει 10 χρόνια δραστηριότητας προσθέτοντας στην τροπαιοθήκη της την 3η θέση στην κατάταξη βραβείων των Ermis Awards. Η ώρα έχει έρθει για να μάθουμε «ποια είναι η Admine», όπως τη σκιαγραφούν οι τρεις ιδρυτές της: Τηλέμαχος Μαυράκης, Chief Executive Officer, Νίκος Ευμορφίδης, Head of Client Planning & Operations και Γιώργος Ζωγράφος, Head of 3600 Interactive Design.

    MW: Έχει έρθει ίσως η ώρα να «αποκαλύψετε» την Admine; Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι υπάρχει ένα «μυστήριο» γύρω από την εταιρεία, την ιστορία της και τα επιτεύγματά της;

Τηλέμαχος Μαυράκης: Μάλλον όλα τα μυστήρια έχουν μια αλήθεια! (γέλια). Η Admine ξεκίνησε από τρεις τύπους: Από εμένα, τον Γιώργο Ζωγράφο και τον Νίκο Ευμορφίδη, που ήμασταν εκτός της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς. Κανείς δεν ήξερε από που ήμασταν. Εγώ ερχόμουν από μια καριέρα στο marketing με τελευταία στάση την Βιέννη, ο Γιώργος μόλις είχε κατέβει από Λονδίνο και BBDO, ο Νίκος ήταν στις παρυφές του χώρου στο media planning & account management.

Ήμασταν λίγο μια «ασύμμετρη απειλή», δεν μιλούσαμε πολύ, χτίσαμε μια ομάδα από ότι καλύτερο ερχόταν στην πόλη από το εξωτερικό και η Admine έγινε μια πολύ δυνατή οικογένεια. Οπότε λίγο η επαγγελματική «καταγωγή» των ιδρυτών, λίγο η «συναισθηματική» έδρα, λίγο η κουλτούρα «don’t talk unless it’s important», φέρνει αυτό το πέπλο μυστηρίου για τους έξω. Νομίζω όμως πως κάθε χρόνο, μια μικρή πτυχή του πέπλου φεύγει (γέλια) και η Admine αποκαλύπτεται σιγά-σιγά σε όλους!

    Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή: «Από που» είναι η Admine; Σας ρωτώ γιατί συχνά υπάρχει η απορία για το που είναι η έδρα και τα γραφεία σας.

Γιώργος Ζωγράφος: Η Admine ξεκίνησε το 2008 από την Θεσσαλονίκη και μέσα σε τρία χρόνια η ομάδα άρχισε να πατάει καλά στα πόδια της. Κάναμε καμπάνιες για την Canon Central East Europe για 16 χώρες, για την RefectoCil για 5 χώρες, είχαμε ένα πολύ υγιές πελατολόγιο σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και ήταν καιρός να πάμε στο επόμενο βήμα. Η επόμενη στάση για ένα «strategy driven agency» δεν ήταν η προφανής.

Για εμάς, επόμενη στάση ήταν η Λευκωσία στην Κύπρο, το 2011. Η αγορά της Κύπρου και της συγγενούς γεωγραφικά Μέσης Ανατολής, μας δειχνόταν πολύ ενδιαφέρουσα. Άμεσα συνεταιριστήκαμε με την Βάσω Βασιλείου, έναν εξαιρετικό άνθρωπο και πρωταγωνιστή της τοπικής αγοράς και μαζί ιδρύσαμε την Admine Cyprus, σημερινή leader της αγοράς με πελατολόγιο την Τράπεζα Κύπρου, τον ΟΠΑΠ Sports, το Milliouni, την Marks & Spencer και πολλούς άλλους.

Φυσικό επόμενο η Αθήνα, το 2012, που συνδυάστηκε με την ανάληψη μετά από spec της επικοινωνίας του Ομίλου Σαρακάκη. Ήταν η πρώτη μας πολύ μεγάλη επιτυχία και προπομπός καμπανιών που εδώ και τρία χρόνια γράφουν ιστορία στα δεδομένα των διαφημίσεων αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Τέλος, το 2015, μας προσέγγισε ένα μεγάλο PR agency από την Πορτογαλία, και από κοινού ιδρύσαμε την Admine 360  με έδρα το Πόρτο. Θεσσαλονίκη, Λευκωσία, Αθήνα και Πόρτο λοιπόν.

    Ποιο είναι το κύριο σημείο της φιλοσοφίας με την οποία η Admine αντιμετωπίζει τις επικοινωνιακές προκλήσεις του σήμερα; Ποια είναι δηλαδή τα «πιστεύω σας»;

Νίκος Ευμορφίδης:
Η Admine προσδιορίστηκε ως «Digital 1st» και «digital at heart» το 2012. Ποτέ δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε στα «στεγανά» της αγοράς, αν δηλαδή είμαστε digital ή traditional ή tradigital… Πάντα κοιτούσαμε τον καταναλωτή. Η Admine είναι μια εταιρία που «ψάχνει» συνέχεια το consumer insight, καθώς μόνο αυτό μπορεί να ξεκλειδώσει την προσοχή του καταναλωτή, να δημιουργήσει θυμικό, και συναισθηματικό traction.

Ο καταναλωτής όμως πλέον έχει γίνει δυσπρόσιτος παρά τα 15+ κοινωνικά δίκτυα. Η προσοχή του διασπάται ανά 8 δευτερόλεπτα και δεν πιστεύει τις διαφημιστικές φωνασκίες. Δημιουργούμε λοιπόν καθηλωτικές brand εμπειρίες που οδηγούνται από τα insights και την αλήθεια του brand. Κάθε καμπάνια που υπογράφουμε, έχει αυτόν τον οδηγό. Να «μιλάει» με τον καταναλωτή, να δημιουργεί σχέση, να «τρίβεται» συναισθηματικά με αυτόν.

    Τρίτοι στην γενική κατάταξη των Ermis Awards! Το περιμένατε; Και τι λέει για την εταιρεία και την οργάνωσή της;

Τηλέμαχος Μαυράκης: Για να είμαι ειλικρινής, το είδα στο… Marketing Week μετά από 2 εβδομάδες! (γέλια). Δεν ήταν στόχος φυσικά η τρίτη θέση, στόχος είναι να είμαστε κάθε μέρα καλύτεροι και αυτή η ροπή σε ανεβάζει. Η Admine, τα τελευταία 5 χρόνια άλλαξε την δομή της. Ήρθαν πολύ σημαντικοί δημιουργικοί, βραβευμένοι άνθρωποι από την Ελλάδα και το εξωτερικό, το account management άλλαξε όλο το syllabus της δουλειάς του, δημιουργήσαμε νέες δομές με βάθος σε τεχνολογίες και ειδικεύσεις -πχ στο animation-, βάλαμε το planning ως κεντρικό οδηγό στις καμπάνιες μας, θέσαμε στόχο το «disrupt & immerse».

Αυτό είναι μια αναγκαία προϋπόθεση αλλά όχι ικανή συνθήκη για να πάρεις 20 Ermis Awards και 2 Grand Ermis! Όλο το υπόλοιπο είναι το «μέταλλο», το no-box thinking, και οι γενναίοι πελάτες μας, που βγήκαν και βγαίνουν εκτός του comfort zone τους. Είμαστε πολύ περήφανοι γιατί τα βραβεία ήρθαν με τις Honda μηχανές που έχουν τους πιο πιστούς αναβάτες στον κόσμο, με την Philip Morris International (Papastratos), τον σημαντικότερο ίσως εκπρόσωπο της βαριάς βιομηχανίας στην Ελλάδα, με την Eurobank, που οδηγεί το digital transformation στην Ελλάδα και με τον Σαββίκο, τον πιο παλιό και πιστό μας πελάτη, την πιο αγαπημένη αλυσίδα εστίασης στην Θεσσαλονίκη εδώ και πολλά χρόνια.

Η Admine είναι μία από εκείνες τις εταιρείες επικοινωνίας που σπάνια μιλάνε με κάποιον άλλο τρόπο πέραν της υπογραφής στα έργα τους. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την «καταγωγή» της από τη Θεσσαλονίκη αλλά και την επέκτασή της σε Αθήνα και εξωτερικό, την καθιστούν ένα από τα… «μυστήρια» της ελληνικής αγοράς επικοινωνίας, με το ερώτημα «ποια είναι τελικά η Admine;» να τη συνοδεύει.

Φέτος, συμπληρώνει 10 χρόνια δραστηριότητας προσθέτοντας στην τροπαιοθήκη της την 3η θέση στην κατάταξη βραβείων των Ermis Awards. Η ώρα έχει έρθει για να μάθουμε «ποια είναι η Admine», όπως τη σκιαγραφούν οι τρεις ιδρυτές της: Τηλέμαχος Μαυράκης, Chief Executive Officer, Νίκος Ευμορφίδης, Head of Client Planning & Operations και Γιώργος Ζωγράφος, Head of 3600 Interactive Design.

    MW: Έχει έρθει ίσως η ώρα να «αποκαλύψετε» την Admine; Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι υπάρχει ένα «μυστήριο» γύρω από την εταιρεία, την ιστορία της και τα επιτεύγματά της;

Τηλέμαχος Μαυράκης: Μάλλον όλα τα μυστήρια έχουν μια αλήθεια! (γέλια). Η Admine ξεκίνησε από τρεις τύπους: Από εμένα, τον Γιώργο Ζωγράφο και τον Νίκο Ευμορφίδη, που ήμασταν εκτός της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς. Κανείς δεν ήξερε από που ήμασταν. Εγώ ερχόμουν από μια καριέρα στο marketing με τελευταία στάση την Βιέννη, ο Γιώργος μόλις είχε κατέβει από Λονδίνο και BBDO, ο Νίκος ήταν στις παρυφές του χώρου στο media planning & account management.

Ήμασταν λίγο μια «ασύμμετρη απειλή», δεν μιλούσαμε πολύ, χτίσαμε μια ομάδα από ότι καλύτερο ερχόταν στην πόλη από το εξωτερικό και η Admine έγινε μια πολύ δυνατή οικογένεια. Οπότε λίγο η επαγγελματική «καταγωγή» των ιδρυτών, λίγο η «συναισθηματική» έδρα, λίγο η κουλτούρα «don’t talk unless it’s important», φέρνει αυτό το πέπλο μυστηρίου για τους έξω. Νομίζω όμως πως κάθε χρόνο, μια μικρή πτυχή του πέπλου φεύγει (γέλια) και η Admine αποκαλύπτεται σιγά-σιγά σε όλους!

    Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή: «Από που» είναι η Admine; Σας ρωτώ γιατί συχνά υπάρχει η απορία για το που είναι η έδρα και τα γραφεία σας.

Γιώργος Ζωγράφος: Η Admine ξεκίνησε το 2008 από την Θεσσαλονίκη και μέσα σε τρία χρόνια η ομάδα άρχισε να πατάει καλά στα πόδια της. Κάναμε καμπάνιες για την Canon Central East Europe για 16 χώρες, για την RefectoCil για 5 χώρες, είχαμε ένα πολύ υγιές πελατολόγιο σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και ήταν καιρός να πάμε στο επόμενο βήμα. Η επόμενη στάση για ένα «strategy driven agency» δεν ήταν η προφανής.

Για εμάς, επόμενη στάση ήταν η Λευκωσία στην Κύπρο, το 2011. Η αγορά της Κύπρου και της συγγενούς γεωγραφικά Μέσης Ανατολής, μας δειχνόταν πολύ ενδιαφέρουσα. Άμεσα συνεταιριστήκαμε με την Βάσω Βασιλείου, έναν εξαιρετικό άνθρωπο και πρωταγωνιστή της τοπικής αγοράς και μαζί ιδρύσαμε την Admine Cyprus, σημερινή leader της αγοράς με πελατολόγιο την Τράπεζα Κύπρου, τον ΟΠΑΠ Sports, το Milliouni, την Marks & Spencer και πολλούς άλλους.

Φυσικό επόμενο η Αθήνα, το 2012, που συνδυάστηκε με την ανάληψη μετά από spec της επικοινωνίας του Ομίλου Σαρακάκη. Ήταν η πρώτη μας πολύ μεγάλη επιτυχία και προπομπός καμπανιών που εδώ και τρία χρόνια γράφουν ιστορία στα δεδομένα των διαφημίσεων αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Τέλος, το 2015, μας προσέγγισε ένα μεγάλο PR agency από την Πορτογαλία, και από κοινού ιδρύσαμε την Admine 360  με έδρα το Πόρτο. Θεσσαλονίκη, Λευκωσία, Αθήνα και Πόρτο λοιπόν.

    Ποιο είναι το κύριο σημείο της φιλοσοφίας με την οποία η Admine αντιμετωπίζει τις επικοινωνιακές προκλήσεις του σήμερα; Ποια είναι δηλαδή τα «πιστεύω σας»;

Νίκος Ευμορφίδης:
Η Admine προσδιορίστηκε ως «Digital 1st» και «digital at heart» το 2012. Ποτέ δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε στα «στεγανά» της αγοράς, αν δηλαδή είμαστε digital ή traditional ή tradigital… Πάντα κοιτούσαμε τον καταναλωτή. Η Admine είναι μια εταιρία που «ψάχνει» συνέχεια το consumer insight, καθώς μόνο αυτό μπορεί να ξεκλειδώσει την προσοχή του καταναλωτή, να δημιουργήσει θυμικό, και συναισθηματικό traction.

Ο καταναλωτής όμως πλέον έχει γίνει δυσπρόσιτος παρά τα 15+ κοινωνικά δίκτυα. Η προσοχή του διασπάται ανά 8 δευτερόλεπτα και δεν πιστεύει τις διαφημιστικές φωνασκίες. Δημιουργούμε λοιπόν καθηλωτικές brand εμπειρίες που οδηγούνται από τα insights και την αλήθεια του brand. Κάθε καμπάνια που υπογράφουμε, έχει αυτόν τον οδηγό. Να «μιλάει» με τον καταναλωτή, να δημιουργεί σχέση, να «τρίβεται» συναισθηματικά με αυτόν.

    Τρίτοι στην γενική κατάταξη των Ermis Awards! Το περιμένατε; Και τι λέει για την εταιρεία και την οργάνωσή της;

Τηλέμαχος Μαυράκης: Για να είμαι ειλικρινής, το είδα στο… Marketing Week μετά από 2 εβδομάδες! (γέλια). Δεν ήταν στόχος φυσικά η τρίτη θέση, στόχος είναι να είμαστε κάθε μέρα καλύτεροι και αυτή η ροπή σε ανεβάζει. Η Admine, τα τελευταία 5 χρόνια άλλαξε την δομή της. Ήρθαν πολύ σημαντικοί δημιουργικοί, βραβευμένοι άνθρωποι από την Ελλάδα και το εξωτερικό, το account management άλλαξε όλο το syllabus της δουλειάς του, δημιουργήσαμε νέες δομές με βάθος σε τεχνολογίες και ειδικεύσεις -πχ στο animation-, βάλαμε το planning ως κεντρικό οδηγό στις καμπάνιες μας, θέσαμε στόχο το «disrupt & immerse».

Αυτό είναι μια αναγκαία προϋπόθεση αλλά όχι ικανή συνθήκη για να πάρεις 20 Ermis Awards και 2 Grand Ermis! Όλο το υπόλοιπο είναι το «μέταλλο», το no-box thinking, και οι γενναίοι πελάτες μας, που βγήκαν και βγαίνουν εκτός του comfort zone τους. Είμαστε πολύ περήφανοι γιατί τα βραβεία ήρθαν με τις Honda μηχανές που έχουν τους πιο πιστούς αναβάτες στον κόσμο, με την Philip Morris International (Papastratos), τον σημαντικότερο ίσως εκπρόσωπο της βαριάς βιομηχανίας στην Ελλάδα, με την Eurobank, που οδηγεί το digital transformation στην Ελλάδα και με τον Σαββίκο, τον πιο παλιό και πιστό μας πελάτη, την πιο αγαπημένη αλυσίδα εστίασης στην Θεσσαλονίκη εδώ και πολλά χρόνια.


    Άρα η δομή της εταιρίας παίζει τόσο σημαντικό ρόλο; Υπάρχει καινοτομία σε αυτό τον τομέα;

Γιώργος Ζωγράφος:
Η δυναμικότητα της Admine έχει πλέον πολλαπλασιαστική ισχύ. Με οχτώ πλέον creative directors (associate-creative-executive), πολυδύναμο animation & motion studio, full-stack developers, designers και copywriters, δεν μπορείς να δουλέψεις με τα παραδοσιακά μοντέλα αλλά να εφεύρεις ένα δικό σου. Καταρχήν η ύπαρξη και μόνο τεσσάρων γραφείων που λειτουργούν virtually, μας καθιστά πιστεύω μοναδικούς στην Ελληνική και όχι μόνο αγορά.

Παραδοσιακά, τα agencies έχουν resources duplication καθώς κάθε γραφείο έχει και δικό του full team. Στην Admine, και σε αυτήν την περίπτωση, ακολουθήσαμε ένα διαφορετικό δρόμο, του agile management. Ενώ υπάρχουν παραδοσιακά functions, αυτά ανά συχνά διαστήματα παίρνουν multi-functional client μορφή ώστε άμεσα να καταφέρουμε να δώσουμε στον πελάτη και στο project άμεση δημιουργική ισχύ και εξαιρετικό αποτέλεσμα.

    Και οι Adminers; Τι ιδιαίτερο έχει η Admine κουλτούρα για όλους σας;

Τηλέμαχος Μαυράκης:
Οι Adminers θυμίζουν λίγο τους τρεις σωματοφύλακες και το «all for one & one for all!». Η κουλτούρα μας έχει κάτι μοναδικό, ένα ιδιότυπο, ξεχωριστό blend sports ομάδας και extended family. Είναι πέντε αξίες, το μαγικό φίλτρο που έχουμε όλοι μέσα μας και οδηγούν την κάθε μέρα μας: Οι Adminers είναι Good Fellas, δίνουν το Extra Mile, δεν αφήνουν κανέναν πίσω (Leave no man behind), λατρεύουν την δουλειά τους (Work is play) και έχουν ένα μεγάλο πάθος για το εξαιρετικό αποτέλεσμα (passion for excellence).

    Θεωρείτε ότι η Admine είναι σήμερα ένας από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς;

Νίκος Ευμορφίδης:
Τέτοιες ταμπέλες ή στόχοι δεν μας εξέφραζαν ποτέ, γι’ αυτό και συντηρείται το μυστήριο που είπαμε πιο πάνω! (γέλια). Νομοτελειακά ή και τεχνικά, μπορεί οι 63 Adminers ή ο τζίρος ή τα βραβεία κάπου να σε κατατάσσουν. Αλλά πόσο σημασία έχει σήμερα;  Η Admine σήμερα θέλουμε να είναι top of mind σε νέα παιδιά από το industry που θέλουν να μπουν σε μια ξεχωριστή ομάδα και στα brands που έχουν μια μεγάλη αλήθεια και θέλουν να δημιουργήσουν traction με τους καταναλωτές.

    Είναι στους στόχους σας να προκαλείτε την «έκπληξη» στην αγορά, όταν το όνομά σας εμφανίζεται να υπογράφει μεγάλα έργα όπως οι τελευταίες καμπάνιες της Παπαστράτος, οι αντίστοιχες βραβευμένες της Honda κ.α.;

Γιώργος Ζωγράφος:
Είναι στόχος μας να δημιουργούμε και να υπογράφουμε επικοινωνίες που έχουν insights, brand truth, και μια καθηλωτική εμπειρία για τον καταναλωτή. Όσο είμαστε προσηλωμένοι σε αυτό θα δημιουργούμε μεγάλες καμπάνιες που θα είναι αποτελεσματικές για τους πελάτες μας.

    Τι άλλο να περιμένουμε από την Admine το 2018;

Τηλέμαχος Μαυράκης:
Το πρώτο 5μηνο ξεκίνησε πολύ δυνατά με specs και επιτυχίες. Ετοιμάζουμε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για το υπόλοιπο της χρονιάς.
Νίκος Ευμορφίδης: Να πούμε ότι η Honda θα μας εκπλήξει και πάλι;
Γιώργος Ζωγράφος: Να πούμε πως η Converse έρχεται με την πρώτη vertical ταινία στην Ελλάδα; Το λέμε!  Τα άλλα ας τα αφήσουμε για έκπληξη!

«H ADMINE ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ»
MW:
Ποιες είναι οι κινήσεις που θα σφραγίσουν την πορεία της Admine για την επόμενη δεκαετία;
Τηλέμαχος Μαυράκης: Έχουμε πολλά όνειρα αλλά και σαφή σχέδια. Η Admine θα έχει πάντα στο «core dna» της τη στρατηγική και τα insights, αλλά θα μεγαλώνει σε πολλές διαστάσεις, θα ενσωματώσει core τεχνολογίες, θα εισέλθει σε νέες αγορές. Καθώς οι εταιρίες την επόμενη 10ετία θα περνάνε την βάσανο του digital transformation και ο καταναλωτής θα γίνεται ακόμα πιο επιλεκτικός στην απορρόφηση μηνυμάτων, η Admine πρέπει να μπορεί να δημιουργεί ξεχωριστές brand εμπειρίες, αποτελεσματικές για τους πελάτες μας και αναζωογονητικές για τους Adminers.

FOCUS POINTS
- Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λευκωσία και Πορτογαλία (στο Πόρτο), είναι οι τέσσερις «βάσεις» της Admine
- Η Admine ξεκίνησε από τρεις ανθρώπους εκτός της ελληνικής διαφημιστικής αγοράς, με σημαντική εμπειρία από το εξωτερικό
- Η πορεία της εταιρείας ξεκίνησε άμεσα με επιτυχίες, όπως η συνεργασία με την Canon CEE για 16 χώρες
- Σταθμός στην ιστορία της Admine στάθηκε η έλευση στην Αθήνα το 2012 και η ανάληψη μετά από spec του Ομίλου Σαρακάκη
- Στα τελευταία Ermis Awards, η εταιρεία βγήκε 3η στην κατάταξη βραβείων
- Τα τελευταία 5 χρόνια η Admine έχει αλλάξει τις δομές της, έχοντας πια 8 creative directors και στόχο το «disrupt & immerse»
- Η Admine ακολουθεί τον δρόμο του agile management, δίνοντας τακτικά στα functions της multi-functional client μορφή

Marketing Week (T. 1541)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778