Νέα οργανωτική αναδιάρθρωση και εταιρική ταυτότητα
Σε εσωτερική αναδιάρθρωση και στο λανσάρισμα νέας εταιρικής ταυτότητας προχωρά η Ogilvy, όπως ανακοίνωσε επίσημα.

Ο Chief Executive της Ogilvy, John Siefert, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Προκειμένου να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας, κάνουμε ένα τολμηρό βήμα αναθεώρησης της εταιρείας μας και δημιουργούμε ένα νέο μοντέλο για τη βιομηχανία μας». Με μια νέα, ενοποιημένη δομή, η νέα μεγαλύτερη Ogilvy περιλαμβάνει τις OgilvyOne, Ogilvy Advertising και Ogilvy PR κάτω από μια στέγη Ogilvy Group, για να ανταποκριθεί στην ανάγκη για integrated marketing λύσεις, μέσα από ένα σύστημα 5 πυλώνων για το agency της WPP.

Μεταξύ άλλων, υιοθετεί νέα οργανωτική δομή, με τις 6 βασικές υπηρεσίες brand strategy, διαφήμιση, customer engagement and commerce, PR and influence, digital transformation, partnerships, και δημιουργεί την Ogilvy Consulting, η οποία θα λειτουργεί οριζόντια μέσα στην εταιρεία, παρέχοντας συμβουλευτική σε θέματα digital transformation, ανάπτυξης, business design και καινοτομίας. Δημιουργεί τη παγκόσμια digital πλατφόρμα Connect, για ανταλλαγή γνώσεων, επαγγελματική ανάπτυξη και networking εντός του δικτύου της Ogilvy, ενώ υιοθετεί και νέο partnership μοντέλο. Παράλληλα, απλοποίησε το λογότυπό της, με νέα χρώματα και γραμματοσειρά, ενώ ανανέωσε και την ιστοσελίδα της.
(Πηγή: The Drum)