Ως ένα παγκόσμιο performance media marketing unit
H IPG Mediabrands, μέλος του Interpublic Group, προχώρησε στην ένταξη των agencies Society και Ansible κάτω από την ομπρέλα της Reprise, δημιουργώντας ένα νέο παγκόσμιο performance media marketing unit.

Η νέα Reprise θα συνεχίσει να συνεργάζεται και να υποστηρίζει τις UM και Initiative, ενώ θα «χτίσει» και τη δική της πελατειακή βάση. Η IPG συνδυάζει έτσι τις search και SEO ικανότητες της Reprise με το social content και τις δημιουργικές ικανότητες της Mediabrands Society, καθώς και με τις mobile media, UX και τεχνολογικές υπηρεσίες της Ansible. Η Reprise θα προσφέρει πλέον ισχυρότερες παγκόσμιες υπηρεσίες σε όλα τα digital κανάλια, content creation, product και web development, eRetail και ηλεκτρονικό εμπόριο. Το νέο global brand διαθέτει νέα εταιρική ταυτότητα.
(Πηγή: Business Wire)