Marketing Week - Όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για την ανάκαμψη...

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για την ανάκαμψη...

23 Μαΐου 2018 | 09:23 Γράφει ο Marketing Week  Editor Topics: Trends

...και δεν τολμάτε να ρωτήσετε! Οι παλαιότεροι θυμούνται την περίφημη κωμωδία του Γούντι Άλεν «ό,τι θέλετε να μάθετε για το σεξ και δεν τολμάτε να ρωτήσετε». Η ελληνική ανάκαμψη και μαζί της και η διαφημιστική ανάκαμψη, που ως πρόδρομη μεταβλητή προηγείται της συνολικής ανάκαμψης, θυμίζει μια από τις πιο διασκεδαστικές στιγμές της συγκεκριμένης ταινίας.

Ο Γούντι Άλεν παίζει σ’ αυτή το σπερματοζωάριο -ντυμένος μαζί με πολλούς άλλους με κάτασπρη στολή και κουκούλα και με μια μακριά ουρά- που προσπαθεί να εξέλθει για να εκπληρώσει την αποστολή του και κάθε τόσο κατατρώγεται από τις αμφιβολίες για το τι ακριβώς θα συμβεί. Αν πρόκειται για λάθος συναγερμό και η υπόθεση θα μείνει στη μέση, αν η αποστολή θα είναι εξ αρχής καταδικασμένη κι όταν εξέλθει θα βρεθεί στην έρημο ή σε τελείως αφιλόξενο περιβάλλον, ή αν τελικά θα μπορέσει να φτάσει στην πολυπόθητη γονιμοποίηση!

Το τι συμβαίνει στο τέλος μπορείτε να το δείτε με μια απλή αναζήτηση στο YouTube. Το να προβλέψεις τι θα συμβεί με την ελληνική (διαφημιστική και κανονική) ανάκαμψη είναι όμως μια πολύ πιο δύσκολη υπόθεση. Οι σχετικές έρευνες λένε ότι διαφημιστές και διαφημιζόμενοι ξεκίνησαν τη χρονιά με αισιοδοξία. Αισιοδοξία που αντανακλάτο μέχρι πρόσφατα και στις μακροοικονομικές προβλέψεις των διεθνών οργανισμών.  Ένα σερνάμενο 2017, που κατέληξε στα μισά των αρχικών προβλέψεων όμως, μαζί με τις τεράστιες δυσκολίες και αβεβαιότητες που αποδεικνύεται ότι έχει η διαπραγμάτευση της (κάθε άλλο παρά καθαρής) εξόδου, αλλά και η συστηματική πολιτική δημιουργίας νέων υπερπλεονασμάτων που θα χρησιμεύσουν στην κυβέρνηση ως πυρομαχικά για προεκλογικές παροχές, έχουν ήδη ανατρέψει αυτό το σκηνικό.

Ταυτόχρονα ο κινητήριος μοχλός οποιασδήποτε ανάκαμψης, ο συνδυασμός αισιοδοξίας και διαθέσιμου εισοδήματος βρίσκεται στο ναδίρ. Τα νοικοκυριά συνεχίζουν να συσσωρεύουν χρέος -ιδίως έναντι του δημοσίου- οι επενδύσεις προχωρούν με το σταγονόμετρο και διαθέσιμος χρόνος για να μετατραπούν εντός του 2018 από προθέσεις σε πραγματικές οικονομικές εισροές, που να έχουν αντανάκλαση και στην κατανάλωση, δεν υπάρχει.

Ο κίνδυνος η οικονομική ανάκαμψη να παραμείνει ευσεβής πόθος και οι διαφημιστικές δαπάνες να πέσουν σε οικονομική έρημο, καθώς τα νοικοκυριά επηρεασμένα από το γενικότερο περιβάλλον ξαναμπαίνουν στο καβούκι τους, είναι υπαρκτός. Υπάρχει βέβαια και το καλό σενάριο. Η κυβέρνηση να αποφασίσει να κλείσει γρήγορα τη διαπραγμάτευση και να επιλέξει το σενάριο της κανονικότητας, που θα στείλει τις εκλογές στον επόμενο Μάιο και την οικονομία σε μια λογική πορεία στους επόμενους μήνες. Πόσες πιθανότητες έχει να συμβεί αυτό; Ρωτήστε τον Γούντι Άλεν…

Marketing Week (T. 1539)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778