Για το σύνολο των media της εταιρείας, μετά από spec
Με νικήτρια την UM ολοκληρώθηκε το spec που «έτρεξε» αυτήν την περίοδο η Pernod Ricard Hellas και αφορούσε το σύνολο των λογαριασμών media της εταιρείας για όλα τα brands.

«Μετά από μια πολυετή συνεργασία με την BGM OMD κατά την οποία αναπτύξαμε με μεγάλη επιτυχία και πολύ πάθος τις μάρκες της εταιρείας, το spec ανέδειξε νικήτρια την UM που διεκδίκησε δυναμικά το λογαριασμό, με δημιουργικές προτάσεις και ιδιαίτερο ομαδικό πνεύμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά εκ μέρους όλης της ομάδας την ομάδα της BGM OMD για την πολύτιμη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια και να καλωσορίσω με χαρά την UM» δήλωσε η Head of Marketing της εταιρείας, Ελευθερία Τσόχατζη. Τον λογαριασμό αναλαμβάνει η UM από τον Ιούλιο 2018.