Marketing Week - Από τη Solid Havas 360 καμπάνια του Ultrex Men

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε παραγωγή της Filmiki

Από τη Solid Havas 360 καμπάνια του Ultrex Men

17 Απριλίου 2018 | 10:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Υγεία / Ομορφιά

«Οι άνδρες ξέρουν και έχουν άποψη για τα πάντα» είναι η ιδέα που τροφοδότησε τη νέα 360 καμπάνια του Ultrex Men που βρίσκεται στον «αέρα» από τη Solid Havas.

Το ανδρικό σαμπουάν Ultrex Men στηρίζει την ανδρική γνώμη σε όλους τους τομείς και προκαλεί τους άνδρες μέσα από το μήνυμα #ΜόνοΕσύΞέρεις, να έχουν άποψη και για το σαμπουάν τους. Η καμπάνια της Solid Havas χρησιμοποιεί δύο ανδρικά «πάθη», το ποδόσφαιρο και τη γυμναστική, για να προβάλλει με δημιουργικό τρόπο τη δυναμική των ανδρών και τους καλεί να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό, λέγοντας και εκείνοι στο Facebook του Ultrex αυτό που γνωρίζουν για τα πάντα. Την παραγωγή των ταινιών έκανε η Filmiki.

Marketing Week Online( 17 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778