Ανάθεση συνολικής στρατηγικής επικοινωνίας
Η Socialab έχει αναλάβει για λογαριασμό της εταιρείας Sarantis, του επίσημου διανομέα τoυ Sam loves Betty στην Ελλάδα, τη συνολική στρατηγική επικοινωνίας του brand, καθώς και την υλοποίησή της σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Η συνεργασία αυτή θα στηριχθεί σε μία ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας και θα ξεδιπλωθεί μέσω πολλαπλών ενεργειών σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, αποσκοπώντας στην επιτυχή ολιστική προώθηση της μάρκας. Στόχος της συνεργασίας είναι η δημιουργία μίας ισχυρής παρουσίας των προϊόντων Sam loves Betty, τα οποία αποτελούν μια διαφορετική προϊοντική πρόταση στα εντομοαπωθητικά, στην ελληνική αγορά, πετυχαίνοντας τη μεγαλύτερη δυνατή αναγνωρισιμότητα της μάρκας, με δημιουργία στρατηγικής και περιεχομένου που προβάλλει τις αρχές, αξίες και τον χαρακτήρα του προϊόντος, καθώς και την αποτελεσματικότητά του. Ο Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist της Socialab, δήλωσε: «Για εμάς αυτή η συνεργασία αποτελεί ένα ενδιαφέρον challenge, καθώς το brand αυτό έρχεται να ταράξει τα νερά σε μια απαιτητική αγορά και είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιλέγει τη δική μας στρατηγική και το δικό μας πλάνο ενεργειών για να το πετύχει».