Για το πρόγραμμα go4more
Η Cream δημιούργησε για την Εθνική Τράπεζα το νέο τηλεοπτικό σποτ του go4more, του προγράμματος συνολικής επιβράβευσης της Εθνικής Τράπεζας.

Στο σποτ βλέπουμε διαφορετικούς χαρακτήρες νονών που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, όλοι έχουμε συναντήσει. Ο «κουλτουριάρης νονός», η «κλισέ νονά» , η «εξ αποστάσεως νονά», o νονός «φάντασμα», όλοι τους σήμα κατατεθέν των πασχαλινών εορτών. Με χιούμορ, περιπαικτική διάθεση και insight από την ελληνική πραγματικότητα, η ιδέα καταλήγει στο ότι από όλα τα είδη νονού, ξεχωρίζει το go4more που είναι ο καλύτερος νονός, μιας και φέτος το Πάσχα πολλαπλασιάζει τους πόντους που χαρίζει. Η επικοινωνία ολοκληρώνεται με σειρά ραδιοφωνικών μηνυμάτων και online media.