Marketing Week - Δήμητρα Νικολαράκου, The Loft: «Η Loft, είναι ένας ιδεογραφικός χώρος»

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Δήμητρα Νικολαράκου, The Loft: «Η Loft, είναι ένας ιδεογραφικός χώρος»

14 Μαρτίου 2018 | 09:44 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Στα τέλη του 2017, ένα νέο εγχείρημα έκανε την εμφάνιση του στο χώρο της επικοινωνίας, με την δημιουργική υπογραφή της Δήμητρας Νικολαράκου. Όπως λέει η ίδια χαρακτηριστικά, στη The Loft δεν ταιριάζει ο όρος «διαφημιστική εταιρεία». Τι είναι λοιπόν η The Loft;

Η δημιουργία ενός νέου σχήματος στο χώρο της επικοινωνίας, αποτελεί πάντα είδηση. Πόσο μάλλον όταν φέρει την υπογραφή ενός από τα πιο γνωστά στελέχη δημιουργικού της ελληνικής διαφήμισης, σλόγκανς της οποίας έχουν συνοδεύσει ιστορικές καμπάνιες και διαφημίσεις. Η δημιουργία της The Loft Creative House από τη Δήμητρα Νικολαράκου μας οδήγησε σε αυτή τη διαφορετική συζήτηση, που ρίχνει μια φρέσκια ματιά στο τι εστί σήμερα δημιουργικότητα και διαφήμιση.

MW: Τι ακριβώς είναι η The Loft και ποια είναι δομή και οργάνωσή της;
Δήμητρα Νικολαράκου:
Η Loft είναι μια νέα ιδέα στο κέντρο της πόλης. Από το γραφείο μέχρι το parking, έξι brands δρόμος. Cosmote, Γερμανός, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Γρηγόρης. Είναι πολύ «εμπνευστικό» να κυκλοφορείς ανάμεσα τους και να έχεις δουλέψει για αυτά. Αν θέλαμε να δώσουμε ένα χαρακτηρισμό θα λέγαμε πως η Loft είναι ένας «ιδεογραφικός» χώρος. Ο όρος διαφημιστική εταιρεία δεν μας ταιριάζει. Παράδειγμα, δεν έχουμε γραμματεία και τηλεφωνικό κέντρο! Είμαστε open space και open mind. Είμαστε τρεις, με ξεκάθαρους ρόλους αλλά όχι τίτλους. Μια κειμενογράφος, ένας άνθρωπος των πωλήσεων και μια αρχιτέκτονας. Άτομα με εμπειρία χρόνων, σε διαφορετικούς τομείς, με διαφορετικά mentalities και backgrounds, κάνουν ένα ενδιαφέρον μίγμα. Είμαστε νέοι, αλλά δεν είμαστε καινούριοι.

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που θέλει να προσφέρει η The Loft, και σε ποιους;
Η Loft στηρίζει την ύπαρξή της σε αυτό που ξέρει να κάνει πάρα πολύ καλά. Ιδέες και στρατηγικό σχεδιασμό. Ιδέες για brands, επιχειρήσεις, διαφημιστικές εταιρείες και start uppers. Μπορούμε να σχεδιάσουμε και να χτίσουμε μια επιχειρηματική ιδέα από την αρχή της. Από το χώρο που θα την στεγάσει μέχρι την επικοινωνία της. Μπορούμε να λειτουργήσουμε αυτόνομα, αλλά και συμπληρωματικά, εφόσον το ζητούμενο είναι η ιδέα! Ακόμη και ένας «μικρός» πελάτης, ένα banner ή ένα leaflet αξίζει να έχει ιδέα. Αυτή είναι η φιλοσοφία της Loft. H παραδοσιακή διαφημιστική κοινωνία αλλάζει, γίνεται πιο πολυσυλλεκτική και το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα σε όλα τα budget να αξιοποιηθούν έξυπνα, αρκεί να υπάρχει ιδέα!

Ποια είναι τα σημεία που σας διαφοροποιούν στο πλαίσιο αυτό;
Δεν είμαστε η τυπική διαφημιστική εταιρεία, ακόμα και στην προσέγγιση των πελατών. Αν ένα προϊόν μας «κλικάρει», μας εμπνεύσει το packaging η γεύση ή το story του, είναι πολύ πιθανό να δουλέψουμε proactive γι’ αυτό και να πάμε να συστηθούμε έτσι. Το έχουμε κάνει. Αν η Loft γίνει πολυκατοικία, θα έχουμε αποτύχει. Αντί για πελατολόγιο, προτιμάμε πελάτες. Που αγαπάνε αυτό που κάνουν. Που είναι τολμηροί. Που δεν αντιμετωπίζουν την επικοινωνία ως ένα εκτελεστικό κομμάτι του job description τους. Που μας εμπνέουν. Σε αυτούς θέλουμε να δίνουμε τον χρόνο μας, την προσοχή και τις ιδέες μας. Χωρίς καμία έκπτωση. Η δουλειά που έχει ψαχτεί παραπάνω, έχει «κοιμηθεί» και έχει αξιολογηθεί ξανά το επόμενο πρωί φαίνεται. Αυτό ήταν και το όνειρό μας, να προλαβαίνουμε να «κοιμόμαστε» με την ιδέα.

Η δική σας προσωπική πορεία, αποτελεί «παρακαταθήκη» για την The Loft;
Προσωπικά, είχα την τύχη να πάρω μαθήματα διαφήμισης και επαγγελματισμού από τους καλύτερους δασκάλους, τον Γιώργο Θεοφιλόπουλο, τον Κώστα Χοχλακίδη, την Χριστίνα Χοχλακίδου. Να γνωρίσω εμπνευσμένους πελάτες που δεν «πουλούσαν» προϊόντα. Τα δημιουργούσαν και τα αγαπούσαν, όπως ο Χρήστος Γιώτης. Να κάνω ταινίες με ταλαντούχους, τον Νίκο Περράκη, τον Γιώργο Πανουσόπουλο, τον Τάσο Μπουλμέτη, τον Χάρη Πατραμάνη, τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο. Να δουλέψω για μεγάλα brands πολυεθνικά και μη. Να εισπράξω επιβράβευση εντός και εκτός συνόρων. Αυτό το παρελθόν, είναι σημαντική παρακαταθήκη για τη Loft!

Ποιο είναι το περιεχόμενο που δίνετε σήμερα στην έννοια δημιουργικότητα;
Η δημιουργικότητα μπορεί να αποδειχθεί η καλύτερη διέξοδος στη κρίση και τα πιο ευέλικτα σχήματα μπορούν να φρεσκάρουν το τοπίο. Επιλέγουν να έχουν αυτήν την πολυτέλεια. Που τους επιτρέπει να ξεφεύγουν από την «ψυχρή εκτέλεση» και τον αυτοματισμό. Να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο και ενέργεια σε κάθε project. Να ψάχνουν ξανά για αθάνατα slogan, για ενθουσιώδεις ιδέες, αισθητικές και μέσα. Κόντρα στις δυσκολίες των καιρών και τις ασφαλείς συνήθειες, είμαστε ανοιχτοί σε όλους εκείνους που θέλουν να δοκιμάζουν νέες εκδοχές και να ενθουσιάζονται με τις ιδέες.

«ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΟΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΙ»
Η Δήμητρα Νικολαράκου είναι ένα από τα πιο γνωστά στελέχη δημιουργικού της ελληνικής διαφήμισης, η οποία μέχρι πρότινος ασκούσε καθήκοντα Creative Director στην MindTrap Advertising & Promotion Agency. Στην καριέρα της, έχει συνεργασθεί με εταιρείες όπως η ιστορική Αλέκτωρ, η Publicis, η Ashley & Holmes και η FCB Gnomi, ενώ έχει διακριθεί πολλές φορές σε ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ. Στην The Loft, την ομάδα συμπληρώνουν ένας άνθρωπος των πωλήσεων και μια αρχιτέκτονας, άτομα με εμπειρία χρόνων σε διαφορετικούς τομείς, με διαφορετικά mentalities και backgrounds, που συνθέτουν ένα ενδιαφέρον μείγμα.

Focus Points
• Η Loft είναι ένας «ιδεογραφικός» χώρος.
• Είμαστε open space και open mind.
• H παραδοσιακή διαφημιστική κοινωνία αλλάζει, γίνεται πολυσυλλεκτική.
• Αν η Loft γίνει «πολυκατοικία», θα έχουμε αποτύχει.
• Όνειρό μας, να προλαβαίνουμε να «κοιμόμαστε» με την ιδέα.
• Τα πιο ευέλικτα σχήματα μπορούν να φρεσκάρουν το τοπίο.
• Μπορούμε να ξεφύγουμε από την ψυχρή εκτέλεση και να ψάξουμε ξανά για αθάνατα slogan και ενθουσιώδεις ιδέες.

Marketing Week (T. 1534)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778