Marketing Week - Η P&G μειώνει εκ νέου τα διαφημιστικά της έξοδα

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Καθώς και τον αριθμό των agencies με τα οποία συνεργάζεται

Η P&G μειώνει εκ νέου τα διαφημιστικά της έξοδα

23 Φεβρουαρίου 2018 | 16:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International

Η Procter & Gamble σκοπεύει να μειώσει κατά επιπλέον 400 εκατ. δολάρια τα διαφημιστικά της έξοδα μέχρι τον Ιούνιο του 2021, σύμφωνα με τον Πρόεδρο και CEO David Taylor.

Μιλώντας πρόσφατα στο συνέδριο Consumer Analyst Group NY, ο Taylor ανέφερε ότι ο κολοσσός των FMCGs έχει ήδη περικόψει τις δαπάνες του κατά 750 εκατ. δολάρια από το 2015 μέχρι σήμερα. Ο Taylor επιβεβαίωσε ότι η P&G έχει μειώσει τον αριθμό των agencies με τα οποία συνεργάζεται παγκοσμίως από 6.000 σε 2.500 και ότι σκοπεύει να μειώσει και αυτό τον αριθμό στο μισό. «Εξακολουθούμε να επανεφευρίσκουμε τις σχέσεις μας με τα agencies, να ενοποιούμε και να αναβαθμίζουμε τις δυνατότητες των συνεργατών μας, ώστε να προσφέρουμε την καλύτερη δημιουργικότητα στο χτίσιμο των μαρκών μας».

Ο ίδιος ανέφερε ότι η εταιρεία θα επιδιώξει να φέρει μεγαλύτερο μέρος του media buying in-house, διαβλέποντας περισσότερες ευκαιρίες στη μείωση του κόστους μέσα από ιδιωτικές συμφωνίες σε marketplaces με εταιρείες media και με ακρίβεια στο media buying που τροφοδοτείται από τα data και την ψηφιακή τεχνολογία. Αναφερόμενος επίσης στην πρόοδο της εταιρείας τον περασμένο χρόνο στον τομέα της διαφάνειας σε επίπεδο media, τόνισε ότι το ένα πέμπτο της δαπάνης αναγνωρίσθηκε ως άχρηστο. «Ένα χρόνο πριν ανεβάσαμε τον πήχη στον κόσμο του marketing, φωτίζοντας την ανάγκη για διαφάνεια στα media. Έχει γίνει σημαντική πρόοδος και έχουμε ολοκληρώσει την προσπάθεια κατά 90%. Πλέον, διαθέτουμε τα αντικειμενικά εκείνα third party data που χρειαζόμαστε για να βελτιστοποιήσουμε τη δαπάνη μας». (Πηγή: Campaignlive.co.uk).

Marketing Week Online( 23 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778