Για ένα από τα μεγαλύτερα specs της χρονιάς κάνει λόγο ο Arthur Sadoun
Η Publicis είναι το νέο παγκόσμιο διαφημιστικό δίκτυο και ο συνεργάτης digital επικοινωνίας για την Mercedes-Benz, μετά την επικράτησή της στο 6μηνο spec που έτρεξε η Daimler.

Όπως επεσήμανε ο Πρόεδρος και CEO της Publicis Arthur Sadoun, πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες νίκες του δικτύου εδώ και αρκετά χρόνια και για ένα από τα μεγαλύτερα specs της βιομηχανίας τον τελευταίο χρόνο. Ωστόσο, η ανάθεση δεν καταργεί υφιστάμενες συνεργασίες της Mercedez-Benz με τα agencies Merkley + Partners στις ΗΠΑ, antoni στην Ευρώπη και BBDO στην Κίνα, με τα οποία η Publicis καλείται να συνεργαστεί. Όπως είναι γνωστό, η Mercedes-Benz είχε συνεργασία με την BBDO Worldwide σε περίπου 40 αγορές παγκοσμίως, από το 2007.

Επίσης, δεν έχει ακόμη αποσαφηνιστεί εάν και πως η νέα ανάθεση θα επηρεάσει τις υφιστάμενες σχέσεις της Publicis με τα brands Cadillac, GMC και Buick της General Motors. Η δαπάνη της Daimler για την μάρκα Mercedes-Benz το 2017 υπολογίζεται σε 950 εκατ. δολάρια παγκοσμίως, σε μετρήσιμα media. Η Publicis αναμένεται να λανσάρει ένα νέο σχήμα αφιερωμένο στην εξυπηρέτηση του λογαριασμού της Mercedes-Benz, το οποίο ονομάζει «Emil» προς τιμή του Emil Jellinek. Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους συνεργάτες της Daimler, το όνομα της κόρης του οποίου φέρει η μάρκα Mercedes.
(Πηγή: Adweek.com)