Ιδιαίτερη κινητικότητα παρουσίασε η χρονιά που πέρασε όσον αφορά σε νέες συνεργασίες αλλά και εταιρικές εξελίξεις. Μέσα από την ειδησεογραφία του DailyFax, σταχυολογούμε γεγονότα σε διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και digital, αλλά και επιχειρηματικές εξελίξεις που δίνουν το στίγμα της αγοράς για το 2017.

Έντονη ήταν η δραστηριότητα των agencies από όλο το φάσμα της επικοινωνίας τη χρονιά που πέρασε. Σε επίπεδο new business, η ειδησεογραφία κατέγραψε πλήθος νέων αναθέσεων και μετακινήσεων λογαριασμών, ενώ λιγότερες σε σχέση με το 2016 ήταν οι κινήσεις σε επίπεδο εταιρικών εξελίξεων. Οι «θέσεις μάχης» που η αγορά έλαβε το 2016 δημιουργώντας νέα σχήματα, «μεταφράσθηκαν» το 2017 σε έντονη προσπάθεια ανάπτυξης του πελατολογίου και των νέων συνεργασιών.

ΝΕΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ…
Σε σχέση με το 2016, ο αριθμός των νέων εταιρειών επικοινωνίας που είδαν το φως της δημοσιότητας είναι μικρότερος το 2017. Ωστόσο, η ειδησεογραφία κατέγραψε τη δημιουργία νέων σχημάτων σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της επικοινωνίας.

# Scarlet: Νέο digital Agency
Η Μαρκέλλα Δήμου, Εκδότρια του free press Taλκ και η Χριστίνα Κοπανά, Creative Director, δημιούργησαν τη Scarlet, ένα νέο digital agency. Η εταιρεία εκπροσωπεί μεγάλα maternity blogs, αναθέτει σε sites τη δημιουργία native content, συνεργάζεται με bloggers, influencers, storytellers, αναλαμβάνει το handling και την επιμέλεια των projects και όλο το day to day με τους creators και τον πελάτη ή τη διαφημιστική. Επιπλέον, κατευθύνει στρατηγικά σύμφωνα με το brief τα blogs, τα Μέσα και τους δημιουργούς.

# Iconic Branding: Νέα εταιρεία επικοινωνίας
Η Iconic Branding δημιουργήθηκε από τους Νίκο Βλαχογιάννη, ο οποίος έχει διατελέσει Creative Director σε εταιρείες όπως Dot & Dash, Leo Burnett και Mc Cann, Νίκο Περιάλη, Graphic Designer με προϋπηρεσία σε εταιρείες όπως attp και McCann, και Γεράσιμο Χατζή, ο οποίος είχε επί χρόνια ως Visualiser την ευθύνη του εικονογραφικού τμήματος σε εταιρείες όπως Leo Burnett και McCann. Η Iconic Branding καλύπτει όλο το φάσμα των εργασιών που αφορούν στη δημιουργία και προώθηση ενός brand.

# FSG: Νέα εταιρεία 3D retail διαφήμισης
Ένα νέο σύστημα για την ολογραφική παρουσίαση και προβολή προϊόντων σε καταστήματα έφερε στην Ελλάδα η FSG, μια ελληνική εταιρεία retail διαφήμισης. Πρόκειται για ένα σύστημα που τοποθετείται στις εισόδους των καταστημάτων μέσα σε ένα stand (ή ακόμα και εκτός καταστήματος) δημιουργώντας ένα λογότυπο. Η σύνθεση του ολογράμματος γίνεται αξιοποιώντας το λογισμικό του συστήματος, με την παράλληλη δημιουργία ενός βίντεο 3D.

# Reason To Believe: Νέα εταιρεία brand experience
Η Reason To Believe είναι μια νέα εταιρεία που εξειδικεύεται στον χώρο του brand experience, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της την Άνοιξη του 2017. Η Reason To Believe επιμελήθηκε την παρουσία της Amvyx στο Athens Bar Show 2017, αναλαμβάνοντας τη μελέτη, σχεδιασμό και υλοποίηση του project.

# Νέο σχήμα από Λία Προέδρου, Πέτρο και Ελένη Κωνσταντινίδη
Στη δημιουργία νέου επιχειρηματικού σχήματος προχώρησαν το 2017 η Λία Προέδρου της Brandexcel με τον Πέτρο και την Ελένη Κωνσταντινίδη. Όπως ανέφερε ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, «καλωσορίζουμε στον όμιλό μας, την Λία Προέδρου, ιδρύτρια της εταιρείας Brandexcel Branding Consultants, την οποία θαύμαζα από την εποχή που ίδρυσα τη Spot Thomson. Με την ένταξή της στον όμιλό μας, η Λία Προέδρου αποκτά πρόσβαση σε όλα μας τα εργαλεία παράλληλα με την πλήρη υποστήριξη από την πλευρά μας. Έτσι, διασφαλίζουμε ταχύτατη ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, αλλά και τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε ευκαιρίες στην Ανατολική Ευρώπη και την Μέση Ανατολή με βάση την Αθήνα».

# The Loft Creative House: Νέα εταιρεία επικοινωνίας
Ένα νέο σχήμα ξεκίνησε δραστηριότητα στον χώρο της επικοινωνίας, με την επωνυμία «The Loft Creative House». Πρόκειται για το νέο εγχείρημα ανθρώπων με πολυετή εμπειρία στον χώρο, το οποίο φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Δήμητρας Νικολαράκου. Όπως είναι γνωστό, η Δήμητρα Νικολαράκου είναι ένα από τα πιο γνωστά στελέχη δημιουργικού της ελληνικής διαφήμισης, η οποία μέχρι πρότινος ασκούσε καθήκοντα Creative Director στην MindTrap Advertising & Promotion Agency.

…KAI ΝΕΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
Εκτός από τη δημιουργία νέων εταιρειών επικοινωνίας, η ειδησεογραφία του 2017 κατέγραψε αρκετές κινήσεις σε εταιρικό επίπεδο και από υφιστάμενα agencies. Μια γρήγορη ματιά, αποκαλύπτει έντονη προσπάθεια των εταιρειών να τοποθετηθούν καλύτερα έναντι των εξελίξεων.

# Πλήρης ανανέωση για την Action Global Communications
Ο όμιλος στρατηγικής επικοινωνίας Action Global Communications παρουσίασε το 2017 τη νέα εταιρική του ταυτότητα. Της εταιρείας ηγείται πλέον ως νέος CEO ο Chris Χριστοδούλου, διαδεχόμενος τον ιδρυτή και Πρόεδρο ΔΣ, Τώνη Χριστοδούλου. Η εταιρεία δημιούργησε επίσης το εξειδικευμένο τμήμα Action Digital, που στεγάζεται στα κεντρικά του Ομίλου στη Λευκωσία.

# Η One Team στο δίκτυο της Grayling
Η One Team αποτελεί από τον Μάρτιο του 2017 τον επίσημο συνεργάτη του δικτύου της Grayling στην Ελλάδα. Η Grayling ιδρύθηκε το 1981 και δραστηριοποιείται στους τομείς Public Relations, Government Affairs, Investor Relations και Event Management με 53 γραφεία σε ΗΠΑ, Ευρώπη, Ασία και Αφρική. Οι βασικοί πυλώνες δραστηριότητας είναι Energy, Environment & Sustainability, Healthcare, Technology & Telecommunications, Consumer Brands, Financial Services, Transport & Logistics και Government & Public Sector.

# Στον όμιλο BBDO η εκπροσώπηση της Ketchum στην Ελλάδα
Το διεθνές δίκτυο PR της Ketchum εκπροσωπείται πλέον στην Ελλάδα από τον όμιλο BBDO και ειδικότερα από την Ikon. Και οι δύο εταιρείες ανήκουν στο δίκτυο της Omnicom. H Ketchum είναι μέλος του Omnicom Public Relations Group (OPRG), το συμμετοχικό σχήμα που δημιουργήθηκε το 2016 και συγκεντρώνει τα 11 δίκτυα Δημοσίων Σχέσεων της Omnicom σε μία νέα οντότητα.

# Συνεργασία ThinkDigital και InMobi
Την αποκλειστική συνεργασία τους ανακοίνωσαν το 2017 η ThinkDigital και η InMobi, για την παροχή λύσεων mobile ads σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία. Οι διαφημιστικές λύσεις της inMobi διατίθεται σε Ελλάδα και Κύπρο από τον εμπορικό συνεργάτη της ThinkDigital, τον Όμιλο των Αττικών Εκδόσεων.

# «Digital Effect» από την Communication Effect
Στη δημιουργία της Digital Effect, ενός νέου digital boutique agency, προχώρησε η Communication Effect. Η Digital Effect παρέχει τη δυνατότητα υποστήριξης όλης της γκάμας των ψηφιακών υπηρεσιών του digital marketing και του e-commerce και επίσης αξιοποιεί την εμπειρία της Edelman στο Digital Transformation. Τη γενική διεύθυνση ανέλαβε η Ειρήνη Γιωργαλή.


# Η Digital Tempo δημιουργεί δικό της studio
Η Digital Tempo, λίγο πριν τον τέταρτο χρόνο λειτουργίας της, μετακινήθηκε σε νέα γραφεία. Η απόφαση πάρθηκε έπειτα από την ανάγκη δημιουργίας ενός πλήρως εξοπλισμένου στούντιο που να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες της εταιρείας, με υπηρεσίες όπως φωτογραφήσεις, συνεντεύξεις, δημιουργία video κ.α. Επίσης, η εταιρεία διαθέτει πλέον κατάλληλο εξοπλισμό για τη δημιουργία βίντεο και spot σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.

# Η Cloudbiz μετονομάσθηκε σε QIVOS
Με στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της εταιρείας Cloudbiz στο εξωτερικό, οι ιδιοκτήτες Βαγγέλης Καραλής CEO και Φανή Χαρμπή COO, αποφάσισαν τη μετονομασία της εταιρείας σε QIVOS. Το νέο brand name εκφράζει τη φιλοσοφία και τις αξίες για παροχή ολοκληρωμένων και προηγμένων marketing technology υπηρεσιών που διασφαλίζουν τη βέλτιστη εμπειρία πελάτη για κάθε brand σε όλα τα σημεία επαφής μέσω omni – channel λύσεων.

# Custom.: Νέο business unit από τη 24Media
Η 24Media παρουσίασε το Custom., ένα νέο strategic business unit που αναλαμβάνει την παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου για λογαριασμό ενός brand από το Α έως το Ω: Αφήγηση, φωτογραφικές και βίντεο παραγωγές, mobile εφαρμογές, εξειδικευμένες ιστοσελίδες, ανάπτυξη κοινού, διαχείριση social media και 360° digital marketing. Επικεφαλής του Custom. ανέλαβε ο Χρήστος Χατζηιωάννου, Head of Native Advertising & Branded Content.

# Είσοδος της bitREC στην ελληνική αγορά
Την είσοδό της στην ελληνική αγορά πραγματοποίησε η bitREC, τεχνολογική εταιρεία παροχής on site personalized product recommendation software. Εισέρχεται στην Ελλάδα μέσα από τη συνεργασία της με την impruvo, η οποία αποτελεί τον αποκλειστικό αντιπρόσωπο της bitREC στην Ελλάδα.

# H Choose λάνσαρε την Nrgenius
Nrgenius λέγεται η επιχειρηματική μονάδα που δημιούργησε το 2017 η εταιρεία επικοινωνίας Choose, για να παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες marketing και στρατηγικής επικοινωνίας στην αγορά ενέργειας. Πελάτες της είναι οι ΔΕΣΦΑ, ΔΕΗ, ΔΕΠΑ, ΕΔΑ ΘΕΣΣ και SOCAR, ενώ έχει συνεργαστεί και με τις Enerdia, Kiefer, Volton και PVLog.

# Η Socialab εγκαινίασε studio εσωτερικών παραγωγών
Στη δημιουργία του δικού της, πλήρους εξοπλισμένου studio με στόχο την παροχή υπηρεσιών φωτογράφισης προϊόντων, δημιουργίας videos και γενικότερα κάλυψης παραγωγών, προχώρησε η εταιρεία Socialab. Με τον τρόπο αυτό, η Socialab υλοποιεί εσωτερικά τις απαιτήσεις των πελατών της για παραγωγές.

ΣΤΟ «ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ» ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ
Η ειδησεογραφία του 2017 ήταν αρκετά πλούσια και σε επιχειρηματικό επίπεδο από την πλευρά των διαφημιζόμενων. Εδώ, ξεχωρίζουμε κάποια μόνον από τα γεγονότα που συζητήθηκαν περισσότερο σε επίπεδο επιχειρηματικών κινήσεων, ως ενδεικτική αναφορά.

# Εξαγορά της Apivita από την ισπανική Puig
Μία από τις πιο ηχηρές επιχειρηματικές ειδήσεις της χρονιάς, ήταν η είδηση για την εξαγορά της Apivita από την ισπανικών συμφερόντων Puig. Η Puig, εταιρεία με παγκόσμια παρουσία στον χώρο της μόδας, των αρωμάτων και καλλυντικών, απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της Apivita. Μέσω της επένδυσης, η Apivita ενισχύεται κεφαλαιακά, η έδρα και η γραμμή παραγωγής παραμένουν στην Ελλάδα, ενώ διατηρούνται όλες οι υφιστάμενες συνεργασίες της. Ο Νίκος Κουτσιανάς είναι ο νέος Πρόεδρος του ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της Apivita.

# Στον Όμιλο Granarolo ο έλεγχος της QBI
Ο όμιλος Granarolo απέκτησε το 50,01% των μετοχών της Quality Brands International Α.Ε. (QBI), βασικός μέτοχος της οποίας είναι η εταιρεία Όπτιμα ΑΕ. Με την κίνηση αυτή ο όμιλος Granarolo συγκεντρώνει κάτω από μία ενιαία επιχειρηματική στέγη τις δραστηριότητές του στην Ελλάδα, όπου είναι παρών για πάνω από 10 χρόνια, διακινώντας μέσω της QBI το brand Granarolo. Για την QBI, η συμφωνία μεταφράζεται σε ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά των τυροκομικών σε Ελλάδα, Βαλκάνια και Κύπρο, σε πρόσβαση των προϊόντων Ήπειρος μέσω του διεθνούς δικτύου διανομέων της Granarolo σε περίπου 20 χώρες, κ.ά.

# Η αγορά υποδέχεται το brand Hisense
H εταιρεία ETYT Α.Ε, επίσημος διανομέας των εταιρειών Optoma, Marantz, KEF, Instaal, VOX Electronics στην ελληνική αγορά, διεύρυνε το portfolio των συνεργασιών της με την επίσημη διανομή των προϊόντων Hisense. Η ΕΤΥΤ λανσάρει σταδιακά στην Ελλάδα όλες τις κατηγορίες ηλεκτρικών συσκευών Hisense, ξεκινώντας από τις συσκευές ψύξης/πλύσης και συνεχίζοντας με τις συσκευές εικόνας/ήχου.

# Η Vodafone με νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική
Η Vodafone υιοθέτησε το 2017 νέα εταιρική ταυτότητα, υπογραφή και στρατηγική τοποθέτηση, η οποία πλαισιώνει τη νέα εταιρική της παρουσία σε διεθνές επίπεδο. Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή ενός από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα παγκοσμίως, μετά από την καθιέρωση του κεντρικού μηνύματος «Power to you» το 2009. Η νέα εταιρική ταυτότητα εστιάζει στην αισιοδοξία για το μέλλον, η οποία εκφράζεται μέσα από το κεντρικό μήνυμα «The future is exciting. Ready?». Στην Ελλάδα το κεντρικό μήνυμα είναι «Το μέλλον συναρπάζει. Ready?».

# Στη Μέλισσα Κίκιζας η μαγιονέζα Kraft
Την ένταξη της Μαγιονέζας Kraft στο χαρτοφυλάκιο των μαρκών που διαχειρίζεται η Μέλισσα Κίκιζας ΑΒΕΕ Τροφίμων, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018, ανακοίνωσε η KraftHeinz το 2017. Η κίνηση έρχεται σε συνέχεια των αποτελεσμάτων τα οποία η Μέλισσα Κίκιζας έχει επιδείξει τα τελευταία τέσσερα χρόνια που προωθεί τη Heinz στην Ελλάδα.

# ZeniΘ: Νέο όνομα και στρατηγική για την Αέριο Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας
Την έναρξη ενός νέου κύκλου δραστηριότητας ανακοίνωσε η εταιρεία Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας, καθώς μετονομάσθηκε σε «ZeniΘ» και υιοθέτησε ολιστική, 360ο προσέγγιση απευθυνόμενη σε όλη την ελληνική επικράτεια. Εκτός από φυσικό αέριο, η εταιρεία προμηθεύει ήδη και ρεύμα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, το χαρτοφυλάκιό της εμπλουτίζεται και με υπηρεσίες που αφορούν γενικότερα στον οικογενειακό προϋπολογισμό, όπως η νέα οικογενειακή κάρτα υγείας σε συνεργασία με την ΕΥ Club.


NEW BUSINESS IN DIGITAL
– Ο όμιλος Parapharm International ανέθεσε στην avakon+ τη διαχείριση του συνολικού digital λογαριασμού των προϊόντων Pulmoll.
– Ο Χρυσός Οδηγός ανέλαβε τον digital διαφημιστικό λογαριασμό της Heaven of Brands.
– Η Phocus ανέλαβε τον σχεδιασμό ψηφιακής εφαρμογής για την Ελληνική Διαβητολογική Εταιρεία.
– Η Netsteps ανέλαβε τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και ανάπτυξη του e-shop galeriedebeaute.gr.
– Στη Solid Havas ανατέθηκε η Facebook επικοινωνία του Προγράμματος yellow, της Τράπεζας Πειραιώς.
– Η Digital Minds ανέλαβε τη διαχείριση των YouTube καναλιών των Nescafe, Fitness, Kit Kat, Maggi και Purina, της Nestle Ελλάς.
– Στο portfolio της Cambo προστέθηκαν τα social media της Ελαστικά Michelin μετά από spec.
– H Frezyderm επέλεξε τη Sleed για τον σχεδιασμό της Social Media στρατηγικής της στην Ελλάδα και την διαχείριση των Facebook και Ιnstagram σελίδων της.
– Στο roster επικοινωνίας της Henkel εντάχθηκε ο όμιλος McCann Αthens, με ανάθεση σε Weber Shandwick/McCann Αthens για το Dixan.
– Η Skyscanner επέλεξε την Tool για τη social media στρατηγική της στην Ελλάδα.
– Η DigitalWise αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του Iδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη για την ψηφιακή επικοινωνία του Ιδρύματος και της πρωτοβουλίας LoveGreece.com.
– Τα social media της Elovaris Angelika ανέλαβε η Orange Advertising.
– Συνεργασία με την RTB House ξεκίνησε η Intersport, για το ηλεκτρονικό κατάστημα intersport.gr.
– Η Social Mind ανέλαβε την online επικοινωνία των super market Αφροδίτη.
– Στην Publicis One ανέθεσε η Nestle μετά από spec, τον online λογαριασμό του Κορπή.
– Την επικοινωνία social media των καλλυντικών Weleda ανέλαβε η Orange Advertising.
– Η Socialab ξεκίνησε συνεργασία με τον όμιλο Παπαϊωάννου, στον οποίο ανήκουν οι εταιρείες Lapin House, Empoli Outlet, Motorbike και Mama’s & Papa’s.
– H Publicis One αναδείχθηκε νικήτρια στο spec του online λογαριασμού του Nestle Infant Nutrition.
– Η Communication Effect ανέλαβε τη διαχείριση πέντε σελίδων Facebook για λογαριασμό της Bosch.
– Τον digital λογαριασμό της Purina στην Ελλάδα ανέλαβε η MRM//McCann Athens.
– Η Way Corporate Communication Services ανέλαβε την digital campaign και τα social media του brand Sofargen spray της WinMedica.
– Την RTB House επέλεξε η εταιρεία Ιωάννα Καζάκου, για την προμήθεια τεχνολογικών λύσεων personalized retargeting εκστρατειών στο giannakazakou.gr.
– Η DigitalWise ανέλαβε τη ψηφιακή επικοινωνία της Aenorasis.
– H Jungle ανέλαβε την digital επικοινωνία της BSH Οικιακές Συσκευές.
– H Socialab ανέλαβε τoν σχεδιασμό και διαχείριση του λογαριασμού της izzy στο Facebook.
– Η Digitall σχεδίασε για τον «Μηλοκλέφτη» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, το www.milokleftis.gr.
– Η Grandair Cargo Services ανέθεσε την ανανέωση της ψηφιακής της εικόνας στην Generation Y.
– H DigitalWise ανέλαβε τα social media των brands Fujitsu, Eskimo και Midea.
– Η εταιρεία Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας ξεκίνησε συνεργασία με την Socialab, στο πλαίσιο επέκτασης της παρουσίας της στα social media.
– Η Netsteps επιμελήθηκε το νέο e-shop της Parex.
– H Socialab ανέλαβε τον social media λογαριασμό της Nutella.
– Η Admine ανέλαβε την ψηφιακή επικοινωνία της ΜΕΒΓΑΛ.
– Στη Bakers Digital Communication ανέθεσε η Ανακύκλωση Συσκευών ΑΕ την digital στρατηγική της, σε συνέχεια spec.
– Η NotosCom ανέθεσε στην Atcom το έργο της ψηφιακής μετάβασης των πολυκαταστημάτων της και εσωτερικών λειτουργιών της.

NEW BUSINESS IN ADVERTISING
– Η Mindshare ανέλαβε τον σχεδιασμό και υλοποίηση διαφημιστικού πλάνου του Trans Adriatic Pipeline (TAP) AG, μετά από διαγωνιστική διαδικασία.
– Στην Cambo ανέθεσε η Vileda Greece τον online και offline λογαριασμό της.
– Η Tonerhellas, εταιρεία αναλώσιμων εκτυπωτών, λάνσαρε την πρώτη της τηλεοπτική καμπάνια με την υπογραφή της Metagenesis Advertising.
– Στη Phocus ανέθεσε το νέο τμήμα Consumer HealthCare της Menarini Hellas την επικοινωνία του brand Prostamol.
– Η Solid Havas αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της εταιρείας Παπαδοπούλου για τη νέα επικοινωνία της μάρκας Πτι-Μπερ.
– Στο spec της νέας οδοντόκρεμας Zendium της Unilever αναδείχθηκε νικήτρια η Solid Havas.
– H Solid Havas αναδείχθηκε νικήτρια σε spec της Samsung για το λανσάρισμα των QLED TV και Samsung Galaxy S8 και S8+.
– Την BGM OMD επέλεξε η Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής για τον χειρισμό του συνόλου του λογαριασμού media, μετά από διαδικασία spec.
– H 4WiseMonkeys αναδείχτηκε νικήτρια σε spec της Perfetti Van Melle για το brand Mentos.
– Η Superfoods και η Soho Square, εγκαινίασαν τη συνεργασία τους με το λανσάρισμα δύο νέων, προϊόντων, των «Memoact» και «Slim Detox».
– Στην H+K Strategies μετακινήθηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός της εταιρείας Μύλοι Λούλη.
– Η attp ανέλαβε τον διαφημιστικό λογαριασμό του Seractil, του παυσίπονου νέας γενιάς της Galenica, μετά από spec.
– Στη 4 Wise Monkeys ανέθεσε το Πλαίσιο τον λογαριασμό του brand τεχνολογίας Turbo-X.
– Η Ε.Ι.Παπαδόπουλος επέλεξε τις Weber Shandwick, McCann και MRM για το σύνολο της προϊοντικής επικοινωνίας των «Γεμιστών», «Διπλογεμιστών» και «Φρουτογεμιστών» μπισκότων.
– Στη JWT Athens ανέθεσε η JDE την καμπάνια επικοινωνίας του ελληνικού καφέ Bravo. Οι δύο πλευρές διατηρούν μακροχρόνια συνεργασία για την επικοινωνία του καφέ φίλτρου Jacobs.
– Στη Soho Square Athens ανέθεσε η Volton το πλήρες πρόγραμμα επικοινωνίας της, σε offline και σε online επίπεδο.
– Η Soho Square ανέλαβε από την Βίκος το λανσάρισμα της νέας σειράς αναψυκτικών Βίκος με στέβια.
– H UM διατήρησε τη διαχείριση του media planning & buying του Regency Casino Mont Parnes, μετά από διαδικασία κλειστού spec 5 εταιρειών.
– Η The Newtons Laboratory αναδείχθηκε νικήτρια σε spec της Κωτσόβολος για τον διαφημιστικό λογαριασμό της.
– Το media planning και buying των οίκων της Richemont Hellas, στους οποίους περιλαμβάνονται και οι Cartier, IWC Schaffhausen, Piaget, Jaeger-LeCoultre κ.ά. ανέλαβε η Mediacom, μετά από παγκόσμια ανάθεση.
– Η Bold Ogilvy & Mather ξεκίνησε συνεργασία με την Κρι Κρι, στο πλαίσιο της οποίας επιμελήθηκε την καμπάνια, τον σχεδιασμό συσκευασίας, την online επικοινωνία και τα social media του νέου προϊόντος Κρι Κρι Στραγγιστό & αγαπημένο.
– Η Zenith Optimedia επικράτησε σε κλειστό spec της Ergo Ασφαλιστική, το οποίο αφορούσε στην ανάθεση του media λογαριασμού της εταιρείας.
– Η 4 Wise Monkeys ανέλαβε τον διαφημιστικό λογαριασμό της στοιχηματικής πλατφόρμα της Novibet.
– Συνεργασία με την αλυσίδα παιχνιδιών Μουστάκας ξεκίνησε η Solid Havas.

NEW BUSINESS IN PUBLIC RELATIONS
 Η Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε τα PR της Heineken μετά από spec.
– Στην V+O Communication ανέθεσε η Αφοί Χαΐτογλου.
– Στην αία relate ανέθεσε πρόγραμμα δημοσιότητας η Παπαστράτος.
– Σε Touchpoint Strategies/Asset Ogilvy Public Relations και mscomm ανέθεσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία τις Δημόσιες Σχέσεις της, μετά από spec.
– Στη Socialab ανέθεσε η Lanes τις Δημόσιες Σχέσεις της.
– Η Ikon Porter Novelli αναδείχθηκε νικήτρια σε spec της Imperial Tobacco Hellas.
– Στην Travelworks ανέθεσε ο όμιλος Διβάνη δημόσιες σχέσεις και Γραφείο Τύπου.
– Η Communication Effect ανέλαβε τα PR της Frezyderm, μετά από spec.
– H Communication Effect ανέλαβε τις Δημόσιες Σχέσεις της Leroy Merlin.
– Η Extrovert ανέλαβε το Γραφείο Τύπου της Candy Hellas.
– Η Weber Shandwick αναδείχθηκε νικήτρια σε spec της Isoplus για το brand Mustela.
– H Valuecom αναδείχθηκε νικήτρια σε PR spec της Diageo Hellas, για τα Reserve Brands, καθώς και για την Εταιρική Φήμη.
– Η αία relate ανέλαβε τα PR για το Carroten του ομίλου Σαράντη.
– Η Coty Hellas ανέθεσε στην H+K Strategies υπηρεσίες Γραφείου Τύπου, media relations και influencers marketing.
– Η Αέριο Θεσσαλονίκης-Θεσσαλίας ανέθεσε την επικοινωνία της, μετά από spec, στις ΟgilvyOne και OgilvyAction.
– Η V+O Communications ξεκίνησε συνεργασία με την Pillarstone.
– Συνεργασία με τη γαλλική Wiko Mobile ξεκίνησε η epic communication.
– Στην Touchpoint Strategies ανέθεσε η Λίμνη Βουλιαγμένης.
– Η Communication Effect ανέλαβε τη διαχείριση των Δημοσίων Σχέσεων της AirHelp.
– Η The Newtons Laboratory ανέλαβε την επικοινωνία της Μέλισσα Κίκιζας.
– Η Communication Effect ανέλαβε τα PR της Total στην Κύπρο.
– Στην Precise Strategy ανέθεσε η PepsiCo-Tasty-Ήβη την εταιρική επικοινωνία της.
– H Coty Hellas ανέθεσε στην Concept PR την στρατηγική επικοινωνίας για την Ελλάδα.
– Στην Asset Ogilvy Public Relations ανέθεσε η Κρι Κρι corporate και brand PR.
– Η ΕΥΔΑΠ επέλεξε την Pitch για την επικοινωνιακή της πολιτική.
– Η Ikon ανέλαβε την επικοινωνία της Discovery Communications για την Ελλάδα.
– H αία relate ανέλαβε τα PR της εταιρείας alfa.
– Συνεργασία με την Inventor ξεκίνησε η V+O Communication.
– H Orange ανέλαβε μετά από διεθνές spec την προώθηση του προγράμματος εσωτερικής επικοινωνίας της Coca-Cola BC, «Health & Dependent Care».
– Το McArthurGlen ανέθεσε στη Valuecom στρατηγική Δημοσίων Σχέσεων.
– Συνεργασία με την H+K Strategies ξεκίνησε η Kayak.
– Η Fleishman Hillard προχώρησε σε συνεργασία με τη L’Oreal Hellas.
– Η Admine ανέλαβε social-first HR καμπάνια της Παπαστράτος.
– Την H+K Strategies επέλεξε η Daikin Hellas, μετά από spec.
– Σε συνεργασία προχώρησαν ο Σάκης Ρουβάς και η AssetOgilvy Entertainment.
– Στην αία relate ανέθεσε η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης.