Το πρώτο από σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018
Τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου η Coca-Cola παρουσίασε στη Ζυρίχη, στη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ευρωπαϊκή εκδήλωση παρουσίασης νέου προϊόντος, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού Fuzetea που τοποθετεί σε 37 χώρες στην Ευρώπη.

Το Fuzetea είναι μία από τις πιο επιτυχημένες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της εταιρείας, με αξία που ξεπερνά το ένα δισ. δολάρια στις 52 χώρες εκτός Ευρώπης που ήδη κυκλοφορεί (DF 16/01/18). Στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει ήδη η τοποθέτησή του στην αγορά, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τέλος Φεβρουαρίου, οπότε και θα ξεκινήσει δυνατό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας.

Ο Νίκος Κουμέττης, Πρόεδρος Coca-Cola Central & Eastern Europe, σημείωσε: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τη θαυμάσια γεύση του Fuzetea σε 37 χώρες στην Ευρώπη, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας του έτοιμου τσαγιού. Εκτός από το ότι το Fuzetea αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τελευταίας δεκαετίας, είναι παράλληλα και ορόσημο της δέσμευσή μας στη δημιουργία μιας εταιρείας με total beverage στρατηγική, καθώς και της προσφοράς πιο εκλεπτυσμένων γεύσεων, με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερα οφέλη. Το Fuzetea είναι το πρώτο από σειρά προϊόντων που πρόκειται να λανσαριστούν από την Coca-Cola το 2018».

Στη Ζυρίχη παρευρέθηκε και ο Brian Smith, Πρόεδρος του Group Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), για να παρουσιάσει τη μελλοντική στρατηγική της The Coca-Cola Company. Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν, η The Coca-Cola Company επιδιώκει την εξέλιξή της σε μία «Total Beverages» εταιρεία, η οποία θα πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών (πέραν των αναψυκτικών) και θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων που θα συνοδεύουν τους καταναλωτές καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, αλλά και στα διαφορετικά στάδια της ζωής τους.