Για λογαριασμό των GRE.C.A και Mastercard
Με στόχο την ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού σχετικά με την ευκολία και την ασφάλεια χρήσης των καρτών στο διαδίκτυο, η MRM//McCann ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της νέας καμπάνιας «Ξεπέρασέ το».

Η καμπάνια παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση του GR.EC.A (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – Greek ECommerce Association) με τη συνεργασία της Mastercard, στις 2 Νοεμβρίου στο 48 Urban Garden. Η καμπάνια περιλαμβάνει animated video που επεξηγεί με διασκεδαστικό τρόπο τη διαδικασία του online shopping, δίνοντας tips για ασφαλείς αγορές. Για την ενίσχυση της εξάπλωσης του μηνύματος, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη διαδικτυακή καμπάνια display & social advertising.

Ο Ηλίας Παντελόπουλος, Managing Director της ΜRM//McCann, δήλωσε: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που φορείς όπως ο GRE.C.A και η Mastercard, πήραν την πρωτοβουλία να ενημερώσουν το κοινό και να ενισχύσουν το e-commerce στην Ελλάδα. Η καμπάνια “Ξεπέρασέ το” θεωρούμε ότι θα συμβάλει αποτελεσματικά στην ενημέρωσή του και θα ενισχύσει περαιτέρω τις online συναλλαγές με κάρτα».