Marketing Week - Νέα καμπάνια από MullenLowe και Toyotomi

Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε παραγωγή της Boo Productions

Νέα καμπάνια από MullenLowe και Toyotomi

6 Νοεμβρίου 2017 | 15:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Με αφορμή την έλευση του χειμώνα και της υγρασίας στο σπίτι, η MullenLowe λανσάρει νέα καμπάνια για τους αφυγραντήρες Toyotomi.

Πρωταγωνιστές είναι μία νεαρή κοπέλα και ο πατέρας της, που όπως όλοι οι μπαμπάδες θέλει να προστατεύει το σπίτι του και να τα έχει όλα υπό έλεγχο. Όταν όμως έχει στο πλευρό του αφυγραντήρα Toyotomi, όλα αυτά τα καταφέρνει χωρίς καν να κουνηθεί πολύ. Γιατί ο αφυγραντήρας Toyotomi, τα σβήνει όλα. Από ίχνη υγρασίας, μέχρι ίχνη «αταξίας». Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ επιμελήθηκε η Boo Productions, με σκηνοθέτη τον Άκη Μυταφτσή.

Marketing Week Online( 6 Νοεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778