Marketing Week - Νέα καμπάνια από MullenLowe και Toyotomi

Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε παραγωγή της Boo Productions

Νέα καμπάνια από MullenLowe και Toyotomi

6 Νοεμβρίου 2017 | 15:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Με αφορμή την έλευση του χειμώνα και της υγρασίας στο σπίτι, η MullenLowe λανσάρει νέα καμπάνια για τους αφυγραντήρες Toyotomi.

Πρωταγωνιστές είναι μία νεαρή κοπέλα και ο πατέρας της, που όπως όλοι οι μπαμπάδες θέλει να προστατεύει το σπίτι του και να τα έχει όλα υπό έλεγχο. Όταν όμως έχει στο πλευρό του αφυγραντήρα Toyotomi, όλα αυτά τα καταφέρνει χωρίς καν να κουνηθεί πολύ. Γιατί ο αφυγραντήρας Toyotomi, τα σβήνει όλα. Από ίχνη υγρασίας, μέχρι ίχνη «αταξίας». Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ επιμελήθηκε η Boo Productions, με σκηνοθέτη τον Άκη Μυταφτσή.

Marketing Week Online( 6 Νοεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αθλητικά Sites: Συνάντηση brands και αναγνωστών στον κατάλληλο «στίβο»

Ο αθλητισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι της κουλτούρας των Ελλήνων. Τα αθλητικά δρώμενα αποτελούν αγαπημένο θέμα συζήτησης, με τους φιλάθλους να πράττουν τα δέοντα προκειμένου να ενημερώνονται για τις συνεχείς εξελίξεις. Τι σημαίνει αυτό; Ότι με τους Έλληνες να στρέφονται όλο και περισσότερο στην online ενημέρωση, τα sites αθλητικού περιεχομένου έχουν την τιμητική τους.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778