Marketing Week - Ειρμός: Νέα εταιρεία εξειδικευμένου λογισμικού για την αγορά της διαφήμισης

Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Βασικός ιδρυτής ο Σπυρίδων Παμπουκίδης

Ειρμός: Νέα εταιρεία εξειδικευμένου λογισμικού για την αγορά της διαφήμισης

23 Οκτωβρίου 2017 | 15:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching

«Ειρμός» είναι η επωνυμία μιας νέας εταιρείας πληροφορικής, που δραστηριοποιείται από τις αρχές του 2017 στην αγορά της διαφήμισης.

Η Ειρμός δημιουργήθηκε από στελέχη με πολυετή εμπειρία και αναπτύσσει την πλατφόρμα ADACS (ADvertisingACtivities Solutions), απευθυνόμενη σε διαφημιστικές εταιρείες και media agencies. Η ADACS αποτελείται από 7 υποσυστήματα, τα οποία χωρίζονται σε 3 ομάδες: H πρώτη ομάδα καλύπτει όλες τις ενέργειες που απαιτούνται προκειμένου μια διαφημιστική εκδήλωση να «βγει στον αέρα». Καλύπτονται όλα τα στάδια εξέλιξης σε όλα τα Μέσα, παραδοσιακά και νέα. Η δεύτερη ομάδα καλύπτει όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει ένα Media Agency ή ένα Ad Agency, όπως παραγωγή δημιουργικού υλικού, παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στον τομέα του digital, κ.ά.

Η τρίτη ομάδα περιλαμβάνει τα υποσυστήματα που καλύπτουν τη διαχείριση και παρακολούθηση σε επίπεδο πρόβλεψης και πραγματοποίησης όλων των οικονομικών στοιχείων ανά πελάτη, δραστηριότητα και Μέσο, καθώς και τις συμφωνίες με τα Μέσα και τους πελάτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ειρμός δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ο όμιλος IPG Mediabrands Greece είναι από τους πρώτους ομίλους επικοινωνίας που υιοθέτησαν το σύστημα της Ειρμός στην Ελλάδα.

Marketing Week Online( 23 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα ποτά: Experiential και Premiumization «on the rocks»

Αυθεντικότητα, γευστική αναζήτηση, νέες «στιγμές» κατανάλωσης, βιωματικές εμπειρίες και νέα κανάλια διανομής, είναι μερικές από τις τάσεις που διαμορφώνουν το καινούργιο πεδίο δράσης για την κατηγορία των αλκοολούχων ποτών. Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τον πειραματισμό και ωθούν τα brands να πειραματιστούν σε όλα τα επίπεδα των προϊοντικών προτάσεων και της δημιουργίας engagement.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778