Marketing Week - Το mobile οδηγεί τη διεθνή διαφημιστική δαπάνη

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της eMarketer

Το mobile οδηγεί τη διεθνή διαφημιστική δαπάνη

20 Οκτωβρίου 2017 | 16:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Έρευνες

Τα 584,14 δις δολάρια αναμένεται να φτάσει μέχρι το τέλος του έτους η δαπάνη στα paid media παγκοσμίως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της eMarketer.

Η εταιρεία εκτιμά, επίσης, ότι η δαπάνη αυτή θα πλησιάσει τα 757,44 δις δολάρια το 2021, ωθούμενη σε μεγάλο βαθμό από τις επενδύσεις των διαφημιζόμενων σε mobile formats. Ο ρυθμός ανάπτυξης της διαφημιστικής δαπάνης θα κυμανθεί σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μεταξύ 4,9% και 8,3% από το 2017 έως το 2021. Το τρέχον έτος η μεγαλύτερη ανάπτυξη αναμένεται σε Αργεντινή, Κίνα, Ινδία, Ινδονησία και Ιρλανδία, και η μικρότερη σε Φινλανδία, Γαλλία, Χονγκ Κονγκ και Σιγκαπούρη. Η Βόρεια Αμερική θα συνεχίσει να αποτελεί την κορυφαία αγορά της αγοράς διαφημιστικής δαπάνης.

Marketing Week Online( 20 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Γυναικεία περιοδικά: Πολυσυλλεκτικότητα και αξιοπιστία για ένα ανταγωνιστικό μέσο

Έχοντας αποδειχθεί ισχυρός κρίκος στην πολύπλοκη αλυσίδα του επικοινωνιακού οικοσυστήματος, ο περιοδικός γυναικείος Τύπος αντιστέκεται στις πιέσεις της ψηφιακής εποχής, προτάσσοντας την αξιοπιστία, τη διευρυμένη ατζέντα και την υψηλή αισθητική του.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778