Marketing Week - Νέο σποτ της FCBGnomi για την Blue Star Ferries

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε παραγωγή της TopCut Modiano

Νέο σποτ της FCBGnomi για την Blue Star Ferries

27 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:18 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τουρισμός

Η Blue Star Ferries παρουσιάζει τη νέα της διαφημιστική ταινία, η οποία βρίσκεται ήδη στον «αέρα».

Πρόκειται για μια ταινία που ταξιδεύει το κοινό, μέσα από τα μάτια του καπετάνιου του πλοίου, στις εμπειρίες και τις ιστορίες των ανθρώπων που βρίσκονται πάνω σε αυτό. Άλλωστε, χρόνια τώρα, η παρουσία της Blue Star στο Αιγαίο είναι συνεχής, χειμώνα καλοκαίρι. Για την Blue Star, το Αιγαίο είναι το σπίτι της και οι άνθρωποι του Αιγαίου, δικοί της άνθρωποι, όπως επισημαίνει η εταιρεία. Το σενάριο της ταινίας ανήκει στην FCBGnomi και η παραγωγή έγινε από την TopCut Modiano, με σκηνοθέτη τη Μαρία Σκόκα.

Marketing Week Online( 27 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778