Marketing Week - Συγκρατημένη αισιοδοξία για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, βλέπει ο IAB Hellas

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σύμφωνα με την έρευνα ΑDEX του ΙΑΒ Hellas

Συγκρατημένη αισιοδοξία για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, βλέπει ο IAB Hellas

20 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Έρευνες

Μια αίσθηση συγκρατημένης αισιοδοξίας αφήνουν τα ευρήματα της έρευνας ΑDEX από το ΙΑΒ Hellas για τη διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το α’ εξάμηνο του 2017, καθώς παρά την τυπική αρνητική ποσοστιαία μεταβολή κατά 11%, στην πραγματικότητα, αν αφαιρεθούν οι τρεις μεγάλοι ανενεργοί publisher το επίμαχο διάστημα, οι επιδόσεις έχουν αυξηθεί κατά 2,7%.

Άλλο σημαντικό συμπέρασμα από την έρευνα ADEX για την Online Display διαφήμιση το α’ εξάμηνο του έτους είναι ότι τα διαφυγόντα έσοδα των τριών μεγάλων παικτών δεν επανεπενδύθηκαν και έμειναν εκτός του ταμείου των 20 Publishers/Networks, που μετρά 118 επιμέρους sites (έναντι 133 το 2016). Η επιμέρους μελέτη της διαφημιστικής δαπάνης για το digital display, σύμφωνα με την ΑDEX του ΙΑΒ Hellas, αποτυπώνει μια είσπραξη της τάξεως των 30,6 εκατ. ευρώ για το α’ εξάμηνο (Q1 + Q2 μαζί). Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αποτέλεσαν την κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης σε επίπεδο έτους (μερίδιο 20,1%), καθώς η display δαπάνη στον κλάδο αγγίζει τα 6,1 εκατ. ευρώ. «Αργυρό» μετάλλιο απορρόφησης διαφημιστικών κονδυλίων αποσπά ο κλάδος των Τηλεπικοινωνιών με 4,036 εκατ. ευρώ και μερίδιο 13,1%, ενώ την τριάδα συμπληρώνει η κατηγορία του Λιανεμπορίου.

Marketing Week Online( 20 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778