Επικράτησε της DDB στο σχετικό spec
Την Wieden & Kennedy επέλεξε η Airbnb ως το νέο της παγκόσμιο creative agency, μετά από spec.

Στη διαδικασία δεν κλήθηκε να συμμετάσχει η TBWA της Omnicom, η οποία χειριζόταν τον λογαριασμό της Airbnb από το 2014. Στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού έφτασαν δύο agencies, τα Wieden & Kennedy και DDB της Omnicom. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Airbnb, η Wieden θα συνεργαστεί με την in-house δημιουργική ομάδα του brand, πάνω σε μια νέα προϊοντική σειρά που θα λανσαριστεί το φθινόπωρο, καθώς και στην καμπάνια της Airbnb του επόμενου έτους. Ο Jonathan Mildenhall, παγκόσμιος CMO της Airbnb, ανέφερε σχετικά: «Τόσο η Wieden & Kennedy όσο και η DDB ανέπτυξαν εξαιρετικές ιδέες, αλλά η δημιουργική δουλειά της W&K μας έδειξε μια πολύ δελεαστική community voice, η οποία ξέρουμε ότι θα πάει το δημιουργικό μας αποτύπωμα στο επόμενο επίπεδο». (Πηγή: AdAge)