Marketing Week - Πάνος Σαμπράκος, OgilvyOne: Βόλτα στην Croisette, με ένα χρυσό λιοντάρι!

Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Πάνος Σαμπράκος, OgilvyOne: Βόλτα στην Croisette, με ένα χρυσό λιοντάρι!

6 Σεπτεμβρίου 2017 | 09:16 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Φεστιβάλ / Βραβεία

Πώς είναι να περπατάς στη λεωφόρο της… διαφημιστικής δόξας, με ένα χρυσό λιοντάρι στα χέρια; Ο Πάνος Σαμπράκος το έζησε πρόσφατα και μας μεταφέρει την εμπειρία. Το πραγματικό βραβείο όμως, όπως μας λέει, είναι άλλο: Η προσοχή και αγάπη του θεατή στη δουλειά που έφερε την διάκριση.

Το φουαγιέ των γραφείων του ομίλου της Ogilvy στον Γέρακα, είναι στολισμένο με πολλά βραβεία. Μπαίνοντας από την κεντρική είσοδο, δεν μπορείς παρά να θαυμάσεις την διακριτική αλλά και ισχυρή παρουσία των αγαλματίδιων που πιστοποιούν μία λαμπρή, σε βάθος χρόνου, δημιουργική πορεία. Ανάμεσά τους, ξεκουράζεται πλέον και ένας χρυσός λέοντας, άρτι αφιχθείς από το Φεστιβάλ των Καννών. Έχοντας παρακολουθήσει –δια ζώσης και μη- τα τελευταία 17 χρόνια το μεγαλύτερο Φεστιβάλ διαφημιστικής δημιουργίας στον κόσμο, ένιωσα μια συγκίνηση αγγίζοντας για πρώτη φορά ένα χρυσό λιοντάρι.

«Πόσο μάλλον να το έχεις κερδίσει κιόλας», σκέφτομαι, και ο Πάνος Σαμπράκος μου το επιβεβαιώνει: «Στις Κάννες δίνουν επί σκηνής μόνον τα χρυσά βραβεία. Το χρυσό, είναι το μόνο βραβείο που παίρνεις εκεί για να το γιορτάσεις. Φέτος καταφέραμε να κάνουμε κι εμείς αυτό που βλέπαμε άλλες χρονιές να κάνουν άλλοι: Μια βόλτα στην Croisette, παρέα με ένα χρυσό λιοντάρι!». Για τον Executive Creative Director της OgilvyOne Athens όμως, η χρυσή διάκριση στα Entertainment Lions για τη σειρά της Lacta «Από την αρχή», σημαίνει πολλά περισσότερα από μια στιγμή δόξας. Για όλα αυτά, μιλήσαμε στη συνέντευξη που ακολουθεί, στον απόηχο της ιστορικής χρυσής διάκρισης για την ελληνική διαφήμιση. 

MW: Το Cannes Lions Festival of Creativity, είναι σίγουρα η μεγαλύτερη διοργάνωση αναγνώρισης της δημιουργικότητας στην εμπορική επικοινωνία. Πόσα χρόνια αποτελεί σημείο ενδιαφέροντος για σένα;
Πάνος Σαμπράκος: Ξεκίνησα να το παρακολουθώ ίσως από το 2004, πιο συστηματικά από το 2006. Νεότερος το παρακολουθούσα με δίψα, έβλεπα και την τελευταία δουλειά που είχε πάρει βραβείο, έψαχνα να καταλάβω τι μηνύματα έβγαιναν. Έκανα και ο ίδιος ρεπορτάζ στο προσωπικό μου blog αναλύοντας τα Grand Prix!

Το έβλεπες με κάποιο δέος όλο αυτό; Αισθάνεσαι ότι τώρα, 10 χρόνια και μερικά βραβεία μετά, το έχεις πλέον «κατακτήσει»;
Όχι, εξακολουθώ να το βλέπω με τεράστιο δέος! Τσιμπάω τον εαυτό μου για όλο αυτό που έχουμε καταφέρει σε σχέση με τις Κάννες και δεν το πιστεύω, κάθε φορά. Νομίζω ότι δεν ανήκω σε αυτό το κλαμπ, απορώ πως με βάζουν κι εμένα μέσα!

Ας έρθουμε στη φετινή επιτυχία της OgilvyOne στις Κάννες. Πως «κατακάθισε» όλο αυτό, τόσο σε σένα όσο και στην εταιρεία συνολικά;
Είναι τεράστια η τιμή που μας έγινε. Αν το σκεφτεί κανείς, ένα χρυσό βραβείο στις Κάννες είναι σαν να σου λένε ότι έχεις κάνει για φέτος, στην συγκεκριμένη κατηγορία, την καλύτερη δουλειά στον κόσμο. Την καλύτερη online σειρά για brand στον κόσμο! Το σημαντικό είναι πως στα Entertainment Lions φέτος, η διαδικασία κρίσης κράτησε σχεδόν δύο μήνες. Οι κριτές είδαν όλο το περιεχόμενο κάθε συμμετοχής, που στην περίπτωση της Lacta ήταν συνολικά 73 λεπτά! Είναι ανατριχιαστικό λοιπόν, να συνειδητοποιείς ότι είδαν όλα τα επεισόδια μέχρι το τέλος σαν θεατές, και όχι απλά τους άρεσε η σειρά για να της δώσουν μία διάκριση, αλλά τους συνεπήρε ουσιαστικά, τους συγκίνησε και τους παρακίνησε τόσο, που της έδωσαν απλόχερα το χρυσό!

Ποια είναι η σημασία που έχει η διάκριση, λαμβάνοντας υπόψη την κατηγορία στην οποία διακρίθηκε; Είναι μία από τις πιο καινούργιες κατηγορίες και σύμφωνα με πολλούς, συμβολίζει το μέλλον της επικοινωνίας…
Ο Pereira, ο Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, έλεγε στο εισαγωγικό του σημείωμα για τα φετινά Lions Entertainment, ότι το branded entertainment είναι το τελευταίο προπύργιο της διαφημιστικής αγοράς, σε μια εποχή όπου οι θεατές -στους οποίους τόσο καιρό απευθυνόμασταν διακόπτοντάς τους- πλέον έχουν στα χέρια τους το YouTube και το Netflix. Μπορούν να βλέπουν ότι θέλουν, όποτε θέλουν. Το branded entertainment είναι η τελευταία μας ευκαιρία να φτιάξουμε εμείς ως διαφημιστική αγορά, αυτό που ο κόσμος θέλει πράγματι να δει. Το γεγονός λοιπόν ότι αυτή η κριτική επιτροπή με αυτόν τον Πρόεδρο, αναγνώρισε τη δουλειά μας, έχει τεράστια σημασία. Σημαίνει ότι στην περίπτωση της σειράς «Από την αρχή» της Lacta, είδε περιεχόμενο το οποίο κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου, να τον απασχολήσει με διάρκεια και σε βάθος χρόνου και ταυτόχρονα να προωθήσει το brand, που ήταν οργανικά και αρμονικά δεμένο μέσα στην υπόθεση. Το γεγονός επίσης ότι το έργο αυτό συζητήθηκε και για το Grand Prix, σημαίνει πάρα πολλά.

Ποια είναι τα συστατικά που κάνουν τόσο δυνατή και ξεχωριστή τη συγκεκριμένη δουλειά;
Νομίζω το «μυστικό» είναι ότι βάζουμε τον κόσμο μπροστά. Προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα περιεχόμενο το οποίο ο κόσμος θέλει να δει, ανεξαρτήτως εάν εμείς προσπαθούμε ταυτόχρονα να του πουλήσουμε ένα προϊόν. Θέλουμε αυτό που φτιάχνουμε γι’ αυτόν, μια σειρά, μία ταινία, πρώτα από όλα να τον ενδιαφέρει. Και αφού μας δώσει την προσοχή του και την αγάπη του για το περιεχόμενο, να μας δώσει επίσης την ευκαιρία να του μιλήσουμε και για το προϊόν. Βάζοντας μπροστά τον θεατή και επιδιώκοντας να φτιάξουμε περιεχόμενο που θέλει να δει, on demand –και αυτή είναι η μαγική φράση- πετύχαμε αυτό το αποτέλεσμα.

Μιλάμε για μια ιστορία αγάπης, ένα θέμα που συναντάμε συχνά. Αισθανθήκατε, ή φοβηθήκατε ποτέ, ότι μπορεί αυτό το θέμα να έχει «κουράσει», να έχει εξαντληθεί επικοινωνιακά;
Η αγωνία του να πρωτοτυπείς συνεχώς, ε; Όταν νοιάζεσαι για το τι θέλει να δει ο κόσμος, ειδικά στο χώρο του entertainment, η αγωνία αυτή είναι μικρότερη. Η αγάπη είναι κάτι που διέπει σχεδόν τα πάντα στο storytelling. Είναι κινητήρια δύναμη της ζωής, δεν εξαντλείται. Από και πέρα, οι ιστορίες όντως διαφοροποιούνται. Γίνονται πιο ρομαντικές, δραματικές ή ανάλαφρες, πάντα με γνώμονα την προσοχή του θεατή. Προσπαθούμε να φρεσκάρουμε τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τα πράγματα και να διατηρούμε το στοιχείο της έκπληξης. Δεν αλλάζουμε όμως για να πρωτοτυπήσουμε και θα ήταν λάθος να το κάνουμε αυτό. Οι αλλαγές που κάνουμε, αφορούν κυρίως στην ενσωμάτωση των νέων δυνατοτήτων που προκύπτουν, ώστε το περιεχόμενο να αποκτήσει μεγαλύτερη εμβέλεια, να μπορεί να μοιραστεί π.χ. στο κινητό, να γίνει πιο ελκυστικό.

Το φουαγιέ των γραφείων του ομίλου της Ogilvy στον Γέρακα, είναι στολισμένο με πολλά βραβεία. Μπαίνοντας από την κεντρική είσοδο, δεν μπορείς παρά να θαυμάσεις την διακριτική αλλά και ισχυρή παρουσία των αγαλματίδιων που πιστοποιούν μία λαμπρή, σε βάθος χρόνου, δημιουργική πορεία. Ανάμεσά τους, ξεκουράζεται πλέον και ένας χρυσός λέοντας, άρτι αφιχθείς από το Φεστιβάλ των Καννών. Έχοντας παρακολουθήσει –δια ζώσης και μη- τα τελευταία 17 χρόνια το μεγαλύτερο Φεστιβάλ διαφημιστικής δημιουργίας στον κόσμο, ένιωσα μια συγκίνηση αγγίζοντας για πρώτη φορά ένα χρυσό λιοντάρι.

«Πόσο μάλλον να το έχεις κερδίσει κιόλας», σκέφτομαι, και ο Πάνος Σαμπράκος μου το επιβεβαιώνει: «Στις Κάννες δίνουν επί σκηνής μόνον τα χρυσά βραβεία. Το χρυσό, είναι το μόνο βραβείο που παίρνεις εκεί για να το γιορτάσεις. Φέτος καταφέραμε να κάνουμε κι εμείς αυτό που βλέπαμε άλλες χρονιές να κάνουν άλλοι: Μια βόλτα στην Croisette, παρέα με ένα χρυσό λιοντάρι!». Για τον Executive Creative Director της OgilvyOne Athens όμως, η χρυσή διάκριση στα Entertainment Lions για τη σειρά της Lacta «Από την αρχή», σημαίνει πολλά περισσότερα από μια στιγμή δόξας. Για όλα αυτά, μιλήσαμε στη συνέντευξη που ακολουθεί, στον απόηχο της ιστορικής χρυσής διάκρισης για την ελληνική διαφήμιση. 

MW: Το Cannes Lions Festival of Creativity, είναι σίγουρα η μεγαλύτερη διοργάνωση αναγνώρισης της δημιουργικότητας στην εμπορική επικοινωνία. Πόσα χρόνια αποτελεί σημείο ενδιαφέροντος για σένα;
Πάνος Σαμπράκος: Ξεκίνησα να το παρακολουθώ ίσως από το 2004, πιο συστηματικά από το 2006. Νεότερος το παρακολουθούσα με δίψα, έβλεπα και την τελευταία δουλειά που είχε πάρει βραβείο, έψαχνα να καταλάβω τι μηνύματα έβγαιναν. Έκανα και ο ίδιος ρεπορτάζ στο προσωπικό μου blog αναλύοντας τα Grand Prix!

Το έβλεπες με κάποιο δέος όλο αυτό; Αισθάνεσαι ότι τώρα, 10 χρόνια και μερικά βραβεία μετά, το έχεις πλέον «κατακτήσει»;
Όχι, εξακολουθώ να το βλέπω με τεράστιο δέος! Τσιμπάω τον εαυτό μου για όλο αυτό που έχουμε καταφέρει σε σχέση με τις Κάννες και δεν το πιστεύω, κάθε φορά. Νομίζω ότι δεν ανήκω σε αυτό το κλαμπ, απορώ πως με βάζουν κι εμένα μέσα!

Ας έρθουμε στη φετινή επιτυχία της OgilvyOne στις Κάννες. Πως «κατακάθισε» όλο αυτό, τόσο σε σένα όσο και στην εταιρεία συνολικά;
Είναι τεράστια η τιμή που μας έγινε. Αν το σκεφτεί κανείς, ένα χρυσό βραβείο στις Κάννες είναι σαν να σου λένε ότι έχεις κάνει για φέτος, στην συγκεκριμένη κατηγορία, την καλύτερη δουλειά στον κόσμο. Την καλύτερη online σειρά για brand στον κόσμο! Το σημαντικό είναι πως στα Entertainment Lions φέτος, η διαδικασία κρίσης κράτησε σχεδόν δύο μήνες. Οι κριτές είδαν όλο το περιεχόμενο κάθε συμμετοχής, που στην περίπτωση της Lacta ήταν συνολικά 73 λεπτά! Είναι ανατριχιαστικό λοιπόν, να συνειδητοποιείς ότι είδαν όλα τα επεισόδια μέχρι το τέλος σαν θεατές, και όχι απλά τους άρεσε η σειρά για να της δώσουν μία διάκριση, αλλά τους συνεπήρε ουσιαστικά, τους συγκίνησε και τους παρακίνησε τόσο, που της έδωσαν απλόχερα το χρυσό!

Ποια είναι η σημασία που έχει η διάκριση, λαμβάνοντας υπόψη την κατηγορία στην οποία διακρίθηκε; Είναι μία από τις πιο καινούργιες κατηγορίες και σύμφωνα με πολλούς, συμβολίζει το μέλλον της επικοινωνίας…
Ο Pereira, ο Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, έλεγε στο εισαγωγικό του σημείωμα για τα φετινά Lions Entertainment, ότι το branded entertainment είναι το τελευταίο προπύργιο της διαφημιστικής αγοράς, σε μια εποχή όπου οι θεατές -στους οποίους τόσο καιρό απευθυνόμασταν διακόπτοντάς τους- πλέον έχουν στα χέρια τους το YouTube και το Netflix. Μπορούν να βλέπουν ότι θέλουν, όποτε θέλουν. Το branded entertainment είναι η τελευταία μας ευκαιρία να φτιάξουμε εμείς ως διαφημιστική αγορά, αυτό που ο κόσμος θέλει πράγματι να δει. Το γεγονός λοιπόν ότι αυτή η κριτική επιτροπή με αυτόν τον Πρόεδρο, αναγνώρισε τη δουλειά μας, έχει τεράστια σημασία. Σημαίνει ότι στην περίπτωση της σειράς «Από την αρχή» της Lacta, είδε περιεχόμενο το οποίο κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου, να τον απασχολήσει με διάρκεια και σε βάθος χρόνου και ταυτόχρονα να προωθήσει το brand, που ήταν οργανικά και αρμονικά δεμένο μέσα στην υπόθεση. Το γεγονός επίσης ότι το έργο αυτό συζητήθηκε και για το Grand Prix, σημαίνει πάρα πολλά.

Ποια είναι τα συστατικά που κάνουν τόσο δυνατή και ξεχωριστή τη συγκεκριμένη δουλειά;
Νομίζω το «μυστικό» είναι ότι βάζουμε τον κόσμο μπροστά. Προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα περιεχόμενο το οποίο ο κόσμος θέλει να δει, ανεξαρτήτως εάν εμείς προσπαθούμε ταυτόχρονα να του πουλήσουμε ένα προϊόν. Θέλουμε αυτό που φτιάχνουμε γι’ αυτόν, μια σειρά, μία ταινία, πρώτα από όλα να τον ενδιαφέρει. Και αφού μας δώσει την προσοχή του και την αγάπη του για το περιεχόμενο, να μας δώσει επίσης την ευκαιρία να του μιλήσουμε και για το προϊόν. Βάζοντας μπροστά τον θεατή και επιδιώκοντας να φτιάξουμε περιεχόμενο που θέλει να δει, on demand –και αυτή είναι η μαγική φράση- πετύχαμε αυτό το αποτέλεσμα.

Μιλάμε για μια ιστορία αγάπης, ένα θέμα που συναντάμε συχνά. Αισθανθήκατε, ή φοβηθήκατε ποτέ, ότι μπορεί αυτό το θέμα να έχει «κουράσει», να έχει εξαντληθεί επικοινωνιακά;
Η αγωνία του να πρωτοτυπείς συνεχώς, ε; Όταν νοιάζεσαι για το τι θέλει να δει ο κόσμος, ειδικά στο χώρο του entertainment, η αγωνία αυτή είναι μικρότερη. Η αγάπη είναι κάτι που διέπει σχεδόν τα πάντα στο storytelling. Είναι κινητήρια δύναμη της ζωής, δεν εξαντλείται. Από και πέρα, οι ιστορίες όντως διαφοροποιούνται. Γίνονται πιο ρομαντικές, δραματικές ή ανάλαφρες, πάντα με γνώμονα την προσοχή του θεατή. Προσπαθούμε να φρεσκάρουμε τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε τα πράγματα και να διατηρούμε το στοιχείο της έκπληξης. Δεν αλλάζουμε όμως για να πρωτοτυπήσουμε και θα ήταν λάθος να το κάνουμε αυτό. Οι αλλαγές που κάνουμε, αφορούν κυρίως στην ενσωμάτωση των νέων δυνατοτήτων που προκύπτουν, ώστε το περιεχόμενο να αποκτήσει μεγαλύτερη εμβέλεια, να μπορεί να μοιραστεί π.χ. στο κινητό, να γίνει πιο ελκυστικό.


Ποια είναι τελικά η σημασία της ομάδας, της ομαδικής δουλειάς πίσω από ένα Gold Lion;
Τεράστια. Ειδικά στον τομέα του Entertainment, δεν μπορείς να πεις ότι το βραβείο ανήκει σε έναν άνθρωπο που σκέφθηκε απλά μία ιδέα. Ένα περιεχόμενο 70 λεπτών δεν διακρίθηκε επειδή υπήρξε μία ιδέα. Είναι συνισταμένη όλων των συντελεστών, σενάριο, ηθοποιοί, σκηνοθεσία, μοντάζ, μουσική, παραγωγή… Έχουμε μία καταπληκτική ομάδα. Η Foss Productions κάνει χολυγουντιανού επιπέδου παραγωγές. Όλη η ομάδα, αισθανόμαστε ότι αυτό που κάνουμε ξεφεύγει από την κλασική διαφήμιση. Επίσης, δουλεύουμε σε στενή συνεργασία με τον πελάτη μας όλα αυτά τα χρόνια. Συνεργαζόμαστε και εξελίσσουμε μαζί αυτή την ιστορία. Είναι ένας πελάτης που έχει θάρρος και επενδύει σε καινούργια πράγματα.

Θεωρείς ότι αυτή η κοινή σας επιτυχία, μπορεί να λειτουργήσει «εκπαιδευτικά» για την αγορά;
Θα έλεγα ότι αυτό το case μπορεί να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς, ειδικά για τον τομέα του branded entertainment και της αξίας που φέρνει. Επιστρέφοντας στα λόγια του προέδρου της κριτικής επιτροπής, συμφωνώ μαζί του ότι η δημιουργία περιεχομένου είναι σχεδόν μονόδρομος για το μέλλον αλλά και για το παρόν της διαφήμισης. Αν κάνει κανείς μία αναδρομή στο Φεστιβάλ των Καννών, θα δει ότι το προηγούμενο χρυσό λιοντάρι για την Ελλάδα αφορούσε σε μία καταχώριση. Η οποία, σήμερα, ίσως να μην έβρισκε που να τυπωθεί. Είναι λογικό λοιπόν ότι η ελληνική διαφήμιση καταφέρνει σήμερα να διακριθεί σε ένα εντελώς διαφορετικό format. Δεν είναι τυχαίο ότι στις Κάννες, τα Lions Entertainment αποτελούν σχεδόν ξεχωριστό Φεστιβάλ. Εκεί πηγαίνει, εκεί βρίσκεται ήδη η διαφήμιση.

Πλέον στην προθήκη της εταιρείας, υπάρχει ένα χρυσό λιοντάρι. Από δω και πέρα, τι γίνεται; Υπάρχει ένα στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί;
Έχουμε καταφέρει μέχρι στιγμής να γυρίσουμε τρεις φορές από τις Κάννες με βραβεία. Στόχος είναι, ειδικά μετά από το χρυσό, να καταφέρουμε να το επαναλάβουμε. Να αποτελέσει αυτό μία αφορμή και για εμάς και γενικά για την αγορά, να πιστέψουμε όλοι στον εαυτό μας και να προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Όχι επιδιώκοντας το λιοντάρι. Δεν ξεκινήσαμε ποτέ με αυτό τον στόχο. Επιδίωξή μας ήταν πάντα να απευθυνθούμε στον κόσμο. Το βραβείο το «πήραμε» από την πρώτη στιγμή που είδαμε τις αντιδράσεις του κόσμου. Βλέπαμε τον κόσμο να συγκινείται, να περιμένει το επόμενο επεισόδιο με αγωνία. Όταν έχουν συμβεί όλα αυτά, απλά έρχεται η διάκριση να σου επιβεβαιώσει ότι τα κατάφερες καλά.  Ειδικά στο χώρο του entertainment, αποσκοπείς στην επαφή με το κοινό. Θέλεις οι άνθρωποι που θα το δουν, να περάσουν όμορφα. Κι αυτό, έχει μεγαλύτερη δύναμη από τα βραβεία.

Η ΧΡΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, «ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ»
Στην κορυφή των Cannes Lions κατάφερε να φτάσει φέτος η Ελληνική διαφήμιση. Η σειρά της Lacta «Από την αρχή» που επιμελήθηκε η OgilvyOne Athens, σε παραγωγή της Foss Productions, αναδείχθηκε καλύτερη online σειρά, κατακτώντας το Gold Lion της κατηγορίας «Online: Fiction Series», αλλά και το Silver Lion τηλεταινίας, στην κατηγορία «TV & VOD: Fiction 15 minutes or over» των Lions Entertainment. Η σειρά, μέρος της integrated καμπάνιας της Lacta από την OgilvyOne Athens και την Bold Ogilvy & Mather, έγινε σε παραγωγή της Foss Productions και αποτελείται από πέντε 15λεπτα επεισόδια, με πρωταγωνιστές τον Αποστόλη Τότσικα και την Έλλη Τρίγγου. Το σενάριο έγραψε η Μυρτώ Κοντοβά από μια ιστορία του Πάνου Σαμπράκου, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης. Η υπόθεση αφορά έναν άνδρα που ενώ δεν πιστεύει στον έρωτα, ερωτεύεται την κοπέλα του ονείρου που βλέπει ξανά και ξανά από την αρχή, κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta. Στο τέλος πείθεται πως υπάρχει στην πραγματικότητα και αποφασίζει να ψάξει να τη βρει... Την σειρά είδαν πάνω από 2 εκατ. θεατές στο Internet, ενώ το κανάλι της Lacta στο YouTube έφτασε να είναι το πιο δημοφιλές κανάλι brand στην Ελλάδα. Η σειρά προβλήθηκε τελικά και σε μορφή τηλεταινίας από την τηλεόραση του Alpha την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Ο ΠΑΝΟΣ ΣΑΜΠΡΑΚΟΣ, ΕΠΙΛΕΓΕΙ
Ποιες δουλειές ξεχώρισες φέτος από το Φεστιβάλ;

Μου άρεσε πολύ το Grand Prix στα Direct Lions για τα Burger King, με το τηλεοπτικό και pre-roll video που ενεργοποιούσε το Google Home κάνοντας το να σου «μιλήσει» για το Whopper, διαβάζοντάς σου το αντίστοιχο entry από την Wikipedia. Την όλη διάθεση για interaction από το ένα Μέσο στο άλλο και το «hacking» των media, την βρήκα πολύ έξυπνη και παιχνιδιάρικη.
Επίσης μου άρεσε το Grand Prix στο Product Design για το Payphone Bank στην Κολομβία, όπου έδωσαν μια ουσιαστική λύση για banking μέσω της υπάρχουσας υποδομής των payphones. Τέλος, μ’ αρέσει πολύ το storytelling και το crafting του video clip «Territory», που πήρε το Grand Prix της ενότητας Film Craft. Και ζήλεψα σχεδόν όλες τις δουλειές που βραβεύτηκαν στα Entertainment Lions. Κάθε μια τους, ακόμα και αυτά που πήραν Bronze, εγώ τα είχα όλη την χρονιά ως παραδείγματα του τι θα ήθελα να μπορούσα να κάνω. Και το να έχουμε πάρει εμείς χρυσό δίπλα σε αυτές τις δουλειές, με γεμίζει δέος!

Marketing Week (T. 1520)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778