Στο πλαίσιο καμπάνιας της Garnier Fructis
Η HQ media, μέλος της Politis Group, σε συνεργασία με τη Tempo OMD, δημιούργησαν εντυπωσιακή φωτιζόμενη «βιτρίνα» στην καρδιά της Αθήνας στο πλαίσιο του λανσαρίσματος των νέων προϊόντων της Garnier Fructis, Super Fruits.

Συμπληρωματικά με το δίκτυο panels απλής μορφής σε στάσεις λεωφορείων, μια στάση στο κέντρο της Αθήνας μεταμορφώθηκε σε βιτρίνα που μέσα φιλοξένησε πάνω από 200 μπουκάλια της νέας σειράς των προϊόντων της Garnier Fructis. Στην στάση αυτή, αντί για το απλό παγκάκι τοποθετήθηκε πραγματική σανίδα surf, ξαφνιάζοντας τους περαστικούς. Η ενέργεια, η οποία για ένα μήνα άλλαξε το αστικό τοπίο της οδού Πανεπιστημίου, εντάσσεται στο concept της καμπάνιας «Ανακάλυψε τα Super Fruits».