Marketing Week - Iconic Branding: Νέα εταιρεία επικοινωνίας

Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Από τους Νίκο Βλαχογιάννη, Νίκο Περιάλη και Γεράσιμο Χατζή

Iconic Branding: Νέα εταιρεία επικοινωνίας

17 Ιουλίου 2017 | 16:48 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Branding,New Business

Υπό το μήνυμα «στρατηγική σκέψη που εκφράζεται σε δημιουργικές λύσεις», τοποθετείται το νέο σχήμα Iconic Branding στην αγορά επικοινωνίας.

Η Iconic Branding, www.iconic-branding.gr, είναι μια νέα ομάδα που δημιουργήθηκε από επαγγελματίες με μακρόχρονη εμπειρία στον χώρο της επικοινωνίας και της δημιουργίας προϊοντικής ταυτότητας, με εξειδίκευση σε branding, design και packaging. H εταιρεία δημιουργήθηκε από τους Νίκο Βλαχογιάννη -ο οποίος έχει διατελέσει Creative Director σε εταιρείες όπως Dot & Dash, Leo Burnett και Mc Cann- Νίκο Περιάλη, Graphic Designer με προϋπηρεσία σε εταιρείες όπως attp και McCann, και Γεράσιμο Χατζή, ο οποίος είχε επί χρόνια ως Visualiser την ευθύνη του εικονογραφικού τμήματος σε εταιρείες όπως Leo Burnett και McCann.

Η Iconic Branding καλύπτει όλο το φάσμα των εργασιών που αφορούν στη δημιουργία και προώθηση ενός brand: σύλληψη και σχεδιασμό προϊόντος και συσκευασίας, λογοτύπηση, σχεδιασμό website, δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, σχεδιασμό καμπάνιας σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.ά. Στις χαρακτηριστικές δουλειές της Iconic Branding συγκαταλέγονται εταιρείες και brands όπως Αμπελουργική Πολιτεία -Πύργος Κανιάρη, White Peacock, Τεχναγωγείον-, Provocateur Wines, Άγιος Διόνυσος, Ο Αγαπητικός της Μελισσούλας, The Philanthropist.

Marketing Week Online( 17 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778