Marketing Week - Πρώτο βραβείο στα European Excellence Awards για την Bold Ogilvy

Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με την καμπάνια «Μουσείο Χωρίς Σπίτι» των Oxfam και Διεθνούς Αμνηστείας

Πρώτο βραβείο στα European Excellence Awards για την Bold Ogilvy

5 Ιουλίου 2017 | 16:02 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,CSR

H καμπάνια «Μουσείο Χωρίς Σπίτι» της Bold Ogilvy, κέρδισε το πρώτο βραβείο στα European Excellence Awards στις Βρυξέλλες, όπως μόλις ανακοινώθηκε πριν από λίγη ώρα.

Πρόκειται για την καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Oxfam και τη Διεθνή Αμνηστία στην Ελλάδα για τη συνεισφορά της Ελλάδας σε φιλοξενία και ανθρωπισμό απέναντι σε πρόσφυγες και μετανάστες. Το μουσείο δεν έχει τοποθεσία ούτε ωράριο, ενώ εκθέματά του είναι αντικείμενα που οι Έλληνες πρόσφεραν σε αυτούς που χρειάζονταν υποστήριξη και τα οποία έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά τους. Η Αθήνα φιλοξένησε αυτή την «Έκθεση για τη φιλοξενία» στα τέλη του 2016, αναδεικνύοντας μικρές πράξεις αλληλεγγύης που αξίζουν ένα μεγάλο «ευχαριστώ».

Τα εκθέματα βρέθηκαν σε δρόμους, σε μέσα μαζικής μεταφοράς αλλά και σε μουσεία όπως αυτό της Ακρόπολης και το Ε.Μ.Σ.Τ. Από το 2017 η έκθεση ταξίδεψε στα Ιωάννινα, αλλά και στο Βελιγράδι, ενώ πρόκειται να φιλοξενηθεί στο Λονδίνο και τον Καναδά. Τα European Excellence Awards τιμούν εδώ και 10 χρόνια τις καλύτερες κοινωνικές καμπάνιες και θεωρούνται κορυφαία σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η εν λόγω καμπάνια είχε επίσης αποσπάσει 2 Χρυσά βραβεία στα πρόσφατα Ermis Awards 2016.

Marketing Week Online( 5 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778