Σε παραγωγή της TopCut Modiano
Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες το νέο τηλεοπτικό σποτ της isobar για τις τσίχλες Dentyne, με βασικό μήνυμα το «Dare to Kiss».

Δύο νέοι πρωταγωνιστές έρχονται αντιμέτωποι με το κλασικό δίλημμα του πρώτου ραντεβού. Και ενώ στην αρχή η αμηχανία και ο δισταγμός κάνει και τους δύο να απογοητευτούν, η σιγουριά που δίνει η απόλαυση μίας Dentyne τους οδηγεί να τολμήσουν αυτό που θέλουν και οι δύο: να έρθουν πραγματικά κοντά και να φιληθούν. Το νέο σποτ είναι βασισμένο σε γρήγορο cut για την καλύτερη αξιοποίησή του τόσο στην τηλεόραση, όσο και across digital platforms, ενώ την επιμέλεια της παραγωγής έχει αναλάβει η TopCut Modiano.