Σε παραγωγή της Magikon
Η Mullen Lowe επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια για τα Κλιματιστικά Toyotomi, η οποία εστιάζει σε ότι «καίει» περισσότερο τον Έλληνα: «στo ευρώπουλο που τα τελευταία χρόνια αρνείται πεισματικά να επισκεφθεί τη χώρας μας».

Σε αυτό το κλίμα, η πρόταση προς τον καταναλωτή έρχεται από το brand κλιματιστικού που ταυτίζεται με το value for money. Με υψηλή ιαπωνική τεχνολογία και αξιοπιστία, η Toyotomi παρουσιάζει μια χιουμοριστική καμπάνια, η οποία αποδεικνύει ότι αντιλαμβάνεται τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ επιμελήθηκε η Magikon. Η καμπάνια συνεχίζεται σε όλα τα Μέσα.