Marketing Week - Νέα καμπάνια της Mullen Lowe για την Toyotomi

Παρασκευή, 19 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε παραγωγή της Magikon

Νέα καμπάνια της Mullen Lowe για την Toyotomi

6 Ιουνίου 2017 | 15:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Η Mullen Lowe επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια για τα Κλιματιστικά Toyotomi, η οποία εστιάζει σε ότι «καίει» περισσότερο τον Έλληνα: «στo ευρώπουλο που τα τελευταία χρόνια αρνείται πεισματικά να επισκεφθεί τη χώρας μας».

Σε αυτό το κλίμα, η πρόταση προς τον καταναλωτή έρχεται από το brand κλιματιστικού που ταυτίζεται με το value for money. Με υψηλή ιαπωνική τεχνολογία και αξιοπιστία, η Toyotomi παρουσιάζει μια χιουμοριστική καμπάνια, η οποία αποδεικνύει ότι αντιλαμβάνεται τις πραγματικές ανάγκες του καταναλωτή. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ επιμελήθηκε η Magikon. Η καμπάνια συνεχίζεται σε όλα τα Μέσα.

Marketing Week Online( 6 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778