Επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια των Πτι-Μπερ Παπαδοπούλου
Τα Πτι-Μπερ Παπαδοπούλου ξανασυστήνονται στους καταναλωτές με έναν φρέσκο και χιουμοριστικό τρόπο.

Με έμπνευση το χαρακτηριστικό σχήμα των Πτι Μπερ, οι 4 άκρες του μπισκότου «ζωντανεύουν» για πρώτη φορά δημιουργώντας 4 χαρακτήρες, οι οποίοι σκέφτονται, κουβεντιάζουν, κάνουν πλάκα, ειρωνεύονται, γελάνε και ξαναθυμίζουν με έναν διασκεδαστικό τρόπο τις αλήθειες της μάρκας: την υψηλή περιεκτικότητά του σε δημητριακά (70%), τις λίγες θερμίδες του, καθώς και τη διακριτική του γεύση που ταιριάζει με όλα τα ροφήματα.

Η νέα καμπάνια λανσάρεται με 3 σποτ, ενώ θα ακολουθήσουν και νέες ταινίες, τόσο για την τηλεόραση όσο και online. Ταυτόχρονα, η σειρά των Πτι-Μπερ Παπαδοπούλου διευρύνεται με μία νέα πρακτική συσκευασία σε μορφή snack pack των 4 μπισκότων. Την καμπάνια επιμελήθηκε η Solid Havas.