Marketing Week - Νέα σποτ της MullenLowe για την Power Health

Παρασκευή, 25 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε παραγωγή της Norrogroup

Νέα σποτ της MullenLowe για την Power Health

12 Μαΐου 2017 | 16:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Υγεία / Ομορφιά

H MullenLowe Athens υπογράφει τα δύο νέα τηλεοπτικά σποτ της Power Health, για τα προϊόντα Citruslim και Top Diet.

Το σποτ του Citruslim δείχνει ότι είναι ώρα για τον μεταβολισμό μας να δουλέψει ρολόι. Στο ρολόι της Mullen Lowe και της Power Health δεν τρέχει ο χρόνος, αλλά ο μεταβολισμός, και τα νούμερα μικραίνουν από το XL μέχρι το  Small. Το Top Diet είναι μια νέα πρόταση για το αδυνάτισμα, γιατί «τρως, απολαμβάνεις, χάνεις βάρος», όπως επισημαίνει η εταιρεία. Αυτό ανακαλύπτει και η μια πρωταγωνίστρια του σποτ. Η άλλη πρωταγωνίστρια είναι μια κοπέλα που ψάχνει κάτι να φάει, αλλά όλες οι επιλογές της είναι γεμάτες θερμίδες και τύψεις. Σε αυτό το πρόβλημα που έχουν όλοι όσοι θέλουν να χάσουν βάρος, η απάντηση είναι το Top Diet. Την παραγωγή και των δύο σποτ ανέλαβε η εταιρεία Norrogroup.

Marketing Week Online( 12 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αφιέρωμα παγωτό: Η γλυκιά γεύση της δημιουργικότητας

Ανατρεπτικά λανσαρίσματα, πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και διεύρυνση του προϊοντικού portfolio συνθέτουν την εικόνα της κατηγορίας του παγωτού, με τα brands να επενδύουν στη αναβάθμιση της γαστρονομικής εμπειρίας, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της δημιουργικότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778