Marketing Week - Επαναλανσάρισμα για την καμπάνια Λουμίδης Παπαγάλος Κουπάτος

Τετάρτη, 23 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε τηλεόραση και digital

Επαναλανσάρισμα για την καμπάνια Λουμίδης Παπαγάλος Κουπάτος

20 Απριλίου 2017 | 15:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

«Παράδοση, αλλά με τη δική μας υπογραφή. Καφές, αλλά με το δικό μας χαρμάνι» είναι το μήνυμα που επικοινωνεί ο Λουμίδης Παπαγάλος Κουπάτος με την τηλεοπτική του καμπάνια, η οποία προβάλλεται και πάλι μέσω τηλεόρασης και digital περιβάλλοντος.

Οι φίλες που πετούν τους «Κουπάτους» τους στον υποψήφιο γαμπρό που περνά κάτω από το μπαλκόνι τους, σαν σύγχρονες θείες από το Σικάγο, και το «διάβασμα» του παραδοσιακού φλυτζανιού, αλλά με σημερινή ορολογία, αντικατοπτρίζουν τη σχέση του Λουμίδης Παπαγάλος Κουπάτος με τη νέα γένια. Σύμφωνα με το brand, η νέα γενιά «τον προτιμά τόσο για την παράδοση και την ιστορία που κουβαλά το όνομα Λουμίδης Παπαγάλος, όσο και για τη σύγχρονη ταυτότητα και το μοναδικό χαρμάνι που τον κάνει τόσο αγαπητό στο νεανικό κοινό».

Marketing Week Online( 20 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωμένο Τσάι: Λανσαρίσματα με άξονα την ευεξία

Ακολουθώντας τη στροφή προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τα brands παγωμένου τσαγιού «αναζωογονούν» την αγορά με φυσικές προτάσεις και επενδύουν σε στρατηγικές συνεργασίες σε κάθε επίπεδο.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778