Marketing Week - Στο making of της καμπάνιας του Ούζου Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου

Σάββατο, 19 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με συντελεστές τις Pollen και Avion Films

Στο making of της καμπάνιας του Ούζου Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου

6 Απριλίου 2017 | 14:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Από τη σύλληψη της αρχικής ιδέας της καμπάνιας του Ούζου Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου, ως την τελική αποτύπωσή της μέσα σε 38 κινηματογραφικά δευτερόλεπτα, χρειάστηκαν αυθεντικότητα, τόλμη, ψυχή και μεράκι.

Τα γυρίσματα έμοιαζαν με ένα μικρό ταξίδι μεγάλων απαιτήσεων που κατέληξε σε έναν υψηλής αισθητικής προορισμό. «Επιβάτες» του ταξιδιού αυτού, οι 50 αθλητές και πρωταθλητές κολύμβησης ανοιχτής θαλάσσης και καταδύσεων που βουτούσαν με πάθος στα νερά για τις ανάγκες του σεναρίου. Ακούραστο «πλήρωμα» τα δημιουργικά μέλη της διαφημιστικής εταιρείας Pollen Advertising και οι έμπειροι άνθρωποι της εταιρείας παραγωγής Avion Films. Για τα γυρίσματα επιλέχθηκαν οι ακτές του Σουνίου.

Υποβρύχιες κάμερες βυθίζονται στο νερό και καταγράφουν τα διαδοχικά μακροβούτια των κολυμβητών, εντυπωσιακές λήψεις των ιπτάμενων drones αποκαλύπτουν μεγαλειώδη κατάρτια, ενώ πανιά υψώνονται φουσκωμένα απ’ τον αέρα, αποκαλύπτοντας πάνω τους λέξεις που αντιπροσωπεύουν διαχρονικές αξίες: Υπερηφάνεια, Θέληση, Ψυχή, Κληρονομιά, Αισιοδοξία.

« Η συγκεκριμένη ταινία μας κάνει περήφανους και μας υπενθυμίζει τις αυθεντικές, ελληνικές αξίες οι οποίες συνδέονται με τις αξίες του Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου. Αξίες όπως ψυχή, θέληση, κληρονομιά, φιλότιμο, μεράκι. Αξίες που μοιραζόμαστε όλοι μας, κάτω από τον ίδιο λαμπερό, ελληνικό ήλιο. Ευχαριστούμε τη διαφημιστική μας και την εταιρεία παραγωγής για την έμπνευση και την άψογη συνεργασία», επισημαίνει η Ελευθερία Καλφοπούλου, Υπεύθυνη Marketing του Ούζου Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου.

Marketing Week Online( 6 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778