Marketing Week - Νέα καμπάνια Misko από τη Soho Square

Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για τα 90 χρόνια της μάρκας

Νέα καμπάνια Misko από τη Soho Square

20 Μαρτίου 2017 | 18:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Η Soho Square δημιούργησε τη νέα καμπάνια της Misko, που είναι στον «αέρα», για τα 90 χρόνια της μάρκας.

Η ταινία παρουσιάζει τέσσερις γενιές μαγείρων, από την ίδια οικογένεια, να δίνουν την δική τους εκδοχή για μια παραδοσιακή συνταγή ζυμαρικών. Σύμφωνα με το concept της καμπάνιας, οι γενιές αλλάζουν και μαζί τους και οι συνταγές, με πιο νόστιμη αυτή που ο καθένας φτιάχνει για τους δικούς του ανθρώπους. Την παραγωγή πραγματοποίησε η Foss Productions και την σκηνοθεσία ο Γρηγόρης Ρέντης.

Marketing Week Online( 20 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778