Στην συνέντευξή του στο Marketing Week, ο Θεόφιλος Κωτσίδης, επικεφαλής της Oyster Hellas και έμπειρο στέλεχος του χώρου της επικοινωνίας και των media agencies, τονίζει ακριβώς αυτό. Σε ερώτησή μας για την θετική εικόνα που παρουσίασε το 2016 η διαφημιστική αγορά από πλευράς τζίρων, η απάντησή του ήταν η εξής: «Τα “διψήφια” νούμερα που ακούγονται, δεν έχουν καμία εφαρμογή στα εισοδήματα των χιλιάδων εργαζομένων που χώρου μας, τουναντίον έχουμε τραγικές μειώσεις εργαζομένων (δεδομένης της χρήσης των ευέλικτων μορφών εργασίας) και ταυτόχρονα μειώσεις εισοδημάτων λόγω της επιβολής ΕΦΚΑ, σε εργαζόμενους και μονοπρόσωπες επιχειρήσεις».

Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα διάσταση, εξίσου σημαντική με τις υπόλοιπες. Και σε έναν κλάδο που τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι, η βαρύτητά της είναι πολύ μεγαλύτερη. Στο σύνολό της όμως, η συνέντευξη του Θεόφιλου Κωτσίδη παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, δεδομένου ότι ο ίδιος μιλά ξεκάθαρα, δεν ωραιοποιεί και δεν αμβλύνει ζητήματα. Και είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας να υπάρχουν άνθρωποι που μιλούν ουσιαστικά και όχι «πολιτικά», βοηθώντας έτσι την προαγωγή της κοινής λογικής, μέσα από τις συζητήσεις που πυροδοτούν.

Τι άλλο ανέφερε ο ίδιος; Ιδού ορισμένες απόψεις του: «To άναρχο και στρεβλό περιβάλλον που υπάρχει, δημιουργεί σαφές μειονέκτημα σε όσες από τις επιχειρήσεις προσπαθούν να λειτουργήσουν με αρχές. Τρανό παράδειγμα ο Κώδικας Δεοντολογίας της ΕΝΕΔ. Εφόσον στην αγορά δεν υπάρχει κανένας έλεγχος πως είναι δυνατόν να λειτουργήσουν σωστά». «Το μητρώο ηλεκτρονικών μέσων σε τι ακριβώς αφορά; Ουσιαστικά μόνο στην “προστασία” του Δημοσίου από όσους λειτουργούς του, που έως τώρα παρανομούσαν».

«Η σύμπραξη των 5 θεσμικών φορέων (ΣΔΕ, ΕΔΕΕ. ΕΙΙΡΑ, ΕΝΕΔ, ΕΙΤΗΣΕΕ) θα διαλυθεί στην πρώτη γκρίζα ζώνη που θα εμφανιστεί. Γιατί; Οι παραπάνω, εκτός του ΣΔΕ, εκπροσωπούν μέρος των επιχειρήσεων του κάθε κλάδου. Και τα συμφέροντα είναι διαφορετικά». Ολόκληρη η συνέντευξη κινείται στο ίδιο μοτίβο, αξίζει να προσεχθεί…