Marketing Week - Η MRM//McCann για τα Fitness της Nestlé

Πέμπτη, 27 Απριλίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Υλοποίησε interactive digital καμπάνια

Η MRM//McCann για τα Fitness της Nestlé

14 Μαρτίου 2017 | 17:43 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Ολοκληρώθηκε από την MRM//McCann η νέα interactive digital καμπάνια για τα Fitness της Nestlé.

Με δεδομένο ότι το πρωινό γεύμα είναι καθοριστικής σημασίας για όλους, η καμπάνια εστίασε στο συγκεκριμένο insight, έχοντας ως υπογραφή το hashtag #ToProinoSouAnikei.

Τo video της καμπάνιας έδωσε στον χρήστη τη δυνατότητα να παρέμβει και να πάρει στα χέρια του την πρωινή καθημερινότητα της Μαίρης Συνατσάκη, διαπιστώνοντας πώς θα ήταν η ζωή της αν είχε πάρει πρωινό ή το αντίθετο.

Παράλληλα, η καμπάνια υποστηρίχτηκε από sponsored posts στο FB, ενώ μέσω διαγωνισμού, οι χρήστες διεκδίκησαν δώρα, γράφοντας στα comments πώς κυλάει η δική τους ημέρα όταν δεν έχουν πάρει πρωινό.

Marketing Week Online( 14 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Έτοιμα γεύματα: Η εύκολη λύση στη σίτιση «πεινά» για καινοτομία

Με ναυαρχίδα τις κατεψυγμένες πίτες, η κατηγορία των γευμάτων που είτε είναι έτοιμα προς κατανάλωση στο σπίτι είτε απαιτούν ελάχιστα βήματα προετοιμασίας, διευρύνεται και εμπλουτίζεται διαρκώς. Η ευκολία των λύσεων που προτείνονται συνδυάζεται όλο και περισσότερο με τις αξίες της υγιεινής διατροφής, ενώ παράδοση και καινοτομία συναντιούνται πιο δημιουργικά από ποτέ.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778