Marketing Week - Η MRM//McCann για τα Fitness της Nestlé

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Υλοποίησε interactive digital καμπάνια

Η MRM//McCann για τα Fitness της Nestlé

14 Μαρτίου 2017 | 17:43 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Ολοκληρώθηκε από την MRM//McCann η νέα interactive digital καμπάνια για τα Fitness της Nestlé.

Με δεδομένο ότι το πρωινό γεύμα είναι καθοριστικής σημασίας για όλους, η καμπάνια εστίασε στο συγκεκριμένο insight, έχοντας ως υπογραφή το hashtag #ToProinoSouAnikei.

Τo video της καμπάνιας έδωσε στον χρήστη τη δυνατότητα να παρέμβει και να πάρει στα χέρια του την πρωινή καθημερινότητα της Μαίρης Συνατσάκη, διαπιστώνοντας πώς θα ήταν η ζωή της αν είχε πάρει πρωινό ή το αντίθετο.

Παράλληλα, η καμπάνια υποστηρίχτηκε από sponsored posts στο FB, ενώ μέσω διαγωνισμού, οι χρήστες διεκδίκησαν δώρα, γράφοντας στα comments πώς κυλάει η δική τους ημέρα όταν δεν έχουν πάρει πρωινό.

Marketing Week Online( 14 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778