Marketing Week - Από τη Spiritup Lab το λανσάρισμα του TripArk.com

Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με online video και τηλεοπτική καμπάνια

Από τη Spiritup Lab το λανσάρισμα του TripArk.com

8 Μαρτίου 2017 | 17:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,News,Sites / Portals

Η Spiritup Lab εμπνεύστηκε και υλοποίησε το online video και την τηλεοπτική καμπάνια της νέας μηχανής αναζήτησης εισιτηρίων TripArk.com, μέλος του ομίλου εταιρειών της Goldair, με τίτλο «Sorry».

Πρόκειται για μια αστεία διαφήμιση, η οποία με εισιτήριο το χιούμορ και με τις αποσκευές της γεμάτες με οικονομικά αεροπορικά εισιτήρια, μαθαίνει το κοινό πώς να ταξιδεύει φθηνά. Παράλληλα, του ζητάει «Sorry», γιατί με τόσο οικονομικές επιλογές όλοι μπορούν πλέον να ταξιδέψουν παντού και αυτό μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι «πρόβλημα». Η Tripark, μέλος του ομίλου εταιρειών Goldair και με παρουσία στον τουρισμό από το 1955, μέσα από τη νέα μηχανή αναζήτησης εισιτηρίων www.tripark.com, παρέχει ταξιδιωτικές υπηρεσίες εύκολα, γρήγορα και σε χαμηλές τιμές.

Marketing Week Online( 8 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αφιέρωμα παγωτό: Η γλυκιά γεύση της δημιουργικότητας

Ανατρεπτικά λανσαρίσματα, πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και διεύρυνση του προϊοντικού portfolio συνθέτουν την εικόνα της κατηγορίας του παγωτού, με τα brands να επενδύουν στη αναβάθμιση της γαστρονομικής εμπειρίας, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της δημιουργικότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778