Marketing Week - Spec 2,5 εκατ. ευρώ από τη ΔΕΗ

Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας

Spec 2,5 εκατ. ευρώ από τη ΔΕΗ

2 Μαρτίου 2017 | 17:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Specs,Δημόσιος Τομέας

Η ΔΕΗ (Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ΑΕ/ΔΥΠ) έχει προκηρύξει διαγωνισμό με αντικείμενο την παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2.500.000 ευρώ και αφορά σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας, όπως σχεδιασμός στρατηγικού πλάνου επικοινωνίας και δημιουργικών υλικών, media planning (για offline, online και social media), χειρισμός και ανάπτυξη social media περιεχομένου, υπηρεσίες ανάπτυξης και βελτιστοποίησης digital καναλιών, σχεδιασμός λογοτύπων και εφαρμογών οπτικής ταυτότητας, ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων, merchandising και promotion, κ.α. Η σύμβαση είναι διάρκειας ενός έτους με δικαίωμα παράτασης για ένα επιπλέον έτος, ενώ η ΔΕΗ διατηρεί το δικαίωμα να αυξομειώσει τον συνολικό προϋπολογισμό σε ποσοστό +30% ως προς την αύξηση και –50% ως προς τη μείωση, βάσει των αναγκών της.

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα πρέπει να προσφέρουν το σύνολο των υπηρεσιών, να είναι μέλη της ΕΔΕΕ ή αντίστοιχης επαγγελματικής ένωσης, να έχουν μέσο ετήσιο κύκλο εργασιών 3 εκατ. ευρώ για τις τρεις τελευταίες χρήσεις, με ελάχιστο όριο ετήσιου κύκλου εργασιών τα 2 εκατ. ευρώ (σε περίπτωση σύμπραξης τον όρο πρέπει να πληροί ένα μέλος της σύμπραξης), ενώ, σε περίπτωση που ο υποψήφιος ανάδοχος δραστηριοποιείται για χρονικό διάστημα μικρότερο των τριών διαχειριστικών χρήσεων, τότε ο μέσος κύκλος εργασιών θα υπολογιστεί με βάση τις χρήσεις που δραστηριοποιείται (τουλάχιστον μία). Η προθεσμία υποβολής συμμετοχών λήγει στις 5 Απριλίου 2017.

Marketing Week Online( 2 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778