Marketing Week - Spec 2,5 εκατ. ευρώ από τη ΔΕΗ

Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας

Spec 2,5 εκατ. ευρώ από τη ΔΕΗ

2 Μαρτίου 2017 | 17:21 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Specs,Δημόσιος Τομέας

Η ΔΕΗ (Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ΑΕ/ΔΥΠ) έχει προκηρύξει διαγωνισμό με αντικείμενο την παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2.500.000 ευρώ και αφορά σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών επικοινωνίας, όπως σχεδιασμός στρατηγικού πλάνου επικοινωνίας και δημιουργικών υλικών, media planning (για offline, online και social media), χειρισμός και ανάπτυξη social media περιεχομένου, υπηρεσίες ανάπτυξης και βελτιστοποίησης digital καναλιών, σχεδιασμός λογοτύπων και εφαρμογών οπτικής ταυτότητας, ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων, merchandising και promotion, κ.α. Η σύμβαση είναι διάρκειας ενός έτους με δικαίωμα παράτασης για ένα επιπλέον έτος, ενώ η ΔΕΗ διατηρεί το δικαίωμα να αυξομειώσει τον συνολικό προϋπολογισμό σε ποσοστό +30% ως προς την αύξηση και –50% ως προς τη μείωση, βάσει των αναγκών της.

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα πρέπει να προσφέρουν το σύνολο των υπηρεσιών, να είναι μέλη της ΕΔΕΕ ή αντίστοιχης επαγγελματικής ένωσης, να έχουν μέσο ετήσιο κύκλο εργασιών 3 εκατ. ευρώ για τις τρεις τελευταίες χρήσεις, με ελάχιστο όριο ετήσιου κύκλου εργασιών τα 2 εκατ. ευρώ (σε περίπτωση σύμπραξης τον όρο πρέπει να πληροί ένα μέλος της σύμπραξης), ενώ, σε περίπτωση που ο υποψήφιος ανάδοχος δραστηριοποιείται για χρονικό διάστημα μικρότερο των τριών διαχειριστικών χρήσεων, τότε ο μέσος κύκλος εργασιών θα υπολογιστεί με βάση τις χρήσεις που δραστηριοποιείται (τουλάχιστον μία). Η προθεσμία υποβολής συμμετοχών λήγει στις 5 Απριλίου 2017.

Marketing Week Online( 2 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778