Marketing Week - Νέες συνεργασίες για τον όμιλο MTC Group

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Επέκταση δραστηριοτήτων και υπηρεσιών

Νέες συνεργασίες για τον όμιλο MTC Group

16 Φεβρουαρίου 2017 | 17:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News

Με την ένταξη νέων εταιρειών στον όμιλο για εμπλουτισμό των προσφερόμενων υπηρεσιών, με νέες συμμαχίες και ανασυγκρότηση του στελεχιακού δυναμικού, ο όμιλος MTC Group γιορτάζει τα 18α γενέθλια από την ίδρυσή του.

Συγκεκριμένα, στον όμιλο εντάσσονται οι εταιρείες More Greece με έδρα στη Μύκονο και Kοnflikt με έδρα στο Λος Άντζελες, με στρατηγικούς συμμάχους τις εταιρείες Promo Greece με έδρα στο Λονδίνο και Globe Travel Media με έδρα στη Φλώριδα, η οποία δραστηριοποιείται στην τρίτη ηλικία στις ΗΠΑ. Ο Πρόεδρος του Ομίλου, Νότης Μαρτάκης, ιδρυτής της MTC Group με έδρα στην Αθήνα, παρουσίασε και τη νέα στελεχιακή σύνθεση: Αντιπρόεδρος με εποπτεία στο μάρκετινγκ ο επιχειρηματίας Γιώργος Τριβυζάς, Πρόεδρος του Hellenic American Chamber of Tourism, Αντιπρόεδρος με εποπτεία στα οικονομικά η Μαρία Μπιτζίου-Μαρτάκη, Νομικός Σύμβουλος ο Σωκράτης Ράμμος, Client Service η Ελίνα Γιώτη, Αντιπρόσωπος Αιγαίου και Corporate Relations o Κώστας Σκαγιάς, p.a. to the President o Στρατής Μουσούρης, Promotion & Sales o Δημήτρης Παλαιογιάννης, Marketing Research η Γεωργία Σαλβάνου, Special Projects η Αλέξια Πετώνη, Social Media η Σπυριδούλα Παπαδέα, Art Director ο Παντελής Βιταλιώτης, Google Trusted Photographer ο Κώστας Αναστασάκης, English/Chinese translations η Stephanie Shek και Λογιστήριο ο Γιώργος Μπαστέας. Όπως δήλωσε ο Nότης Μαρτάκης, η εταιρεία συνεχίζει τις συνεννοήσεις για συνεργασίες και με άλλους διεθνείς οίκους με συναφές αντικείμενο ενώ στους άμεσους στόχους είναι και η επέκταση στο Hotel Management.

Marketing Week Online( 16 Φεβρουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778