Με την υπογραφή της MullenLowe
Σχεδόν έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς της αλυσίδας Βερόπουλος, τα My market, αριθμώντας πλέον 221 σημεία πώλησης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, δηλώνουν δυναμικά το παρών ως κομμάτι «της δικής μας Ελλάδας».
Μίας Ελλάδας που προσπαθεί και τα καταφέρνει παρά τις αντιξοότητες. Μετά την Α’ φάση της καμπάνιας ενοποίησης με τίτλο «Τα Καλύτερα Έρχονται» και τη Β’ φάση «Τα καλύτερα είναι εδώ», η καμπάνια «My Ελλάδα» σηματοδοτεί την πετυχημένη πορεία του έργου της ενοποίησης των δύο εταιρειών και επικοινωνεί με συμβολικό τρόπο τα οφέλη της υλοποίησής του στην κοινωνία.
Η καμπάνια προβάλλει την ελληνικότητα της αλυσίδας, ενισχύει την εικόνα μίας μεγάλης εταιρείας με ανθρώπινο πρόσωπο και επιβεβαιώνει τις σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους προμηθευτές και τους καταναλωτές της. Το εικαστικό της καμπάνιας επιμελήθηκε η MullenLowe Athens. Η καμπάνια θα «τρέξει» με τηλεοπτικό σποτ, καταχωρήσεις, σήμανση μέσα στα καταστήματα, ειδικά εικαστικά στην ιστοσελίδα και σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα των My market.