Marketing Week - Επαναπροκήρυξη για το «Taste the Authentic»

Πέμπτη, 24 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Έργο προϋπολογισμού 1.093.495 ευρώ

Επαναπροκήρυξη για το «Taste the Authentic»

18 Ιανουαρίου 2017 | 15:18 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Specs,Δημόσιος Τομέας

Η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό για την ανάδειξη οργανισμού/ων εκτέλεσης του έργου «The European Food Masters-Taste The Authentic».

Το έργο είναι προϋπολογισμού 1.060.471 ευρώ και η προθεσμία υποβολής προσφορών μετατίθεται για τις 3 Φεβρουαρίου 2017. Το «The European Food Masters-Taste The Authentic» είναι ευρωπαϊκό πρόγραμμα προβολής και προώθησης αγροτικών προϊόντων. Η υλοποίησή του από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης επικεντρώνεται στην προβολή και προώθηση των αγροτικών προϊόντων της Κρήτης με οργανωμένο τρόπο στην εσωτερική αγορά και στο εξωτερικό -κυρίως στην αγορά της Γερμανίας- καθώς και στην ανάδειξη της γαστρονομίας και κουλτούρας του νησιού.

Marketing Week Online( 18 Ιανουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Παγωμένο Τσάι: Λανσαρίσματα με άξονα την ευεξία

Ακολουθώντας τη στροφή προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τα brands παγωμένου τσαγιού «αναζωογονούν» την αγορά με φυσικές προτάσεις και επενδύουν σε στρατηγικές συνεργασίες σε κάθε επίπεδο.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778