Με 4 τηλεοπτικά, digital και instore υλικά

Με μια σειρά τηλεοπτικών spots, digital και instore υλικών και με campaign line «το μυαλό πάει στο Πλαίσιο», η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσα από τέσσερις θεματικές ενότητες (τεχνολογία, service, stock & online shopping, B2B). Η γνώση της τεχνολογίας μέσα από την πολυετή πείρα ενός κατασκευαστή, το πραγματικό και αξιόπιστο service, τα 22.500 τ.μ. stock και εγκαταστάσεων, η εξυπηρέτηση 186.000 επαγγελματιών, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που παρουσιάζονται για πρώτη φορά και αναδεικνύουν, μέσα από την πορεία του, το Πλαίσιο σε ξεχωριστό προορισμό τεχνολογίας, συνθέτοντας το dna της μάρκας. Την παραγωγή των σποτ επιμελήθηκε η Arcadia.