Marketing Week - Καμπάνια με «άρωμα» Star Wars από τη Gillette

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στο πλαίσιο του «Rogue One: A Star Wars Story»

Καμπάνια με «άρωμα» Star Wars από τη Gillette

14 Δεκεμβρίου 2016 | 13:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,News,Υγεία / Ομορφιά

Ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του Rogue One: A Star Wars Story, της πρώτης ανεξάρτητης ταινίας με θέμα από τη μυθολογία του Star Wars, η Gillette παρουσιάζει τη διεθνή καμπάνια «Κάθε ιστορία έχει ένα πρόσωπο», σε συνεργασία με την Lucasfilm.

Καθώς η ταινία Rogue One αφηγείται την ιστορία που βρίσκεται πίσω από τους γενναίους επαναστάτες, η ιστορία της Gillette μιλά για τη δύναμη που κρύβεται πίσω από το πρόσωπο κάθε άνδρα, καθώς προετοιμάζεται για τις προκλήσεις μιας καινούριας μέρας. Το πρόσωπο είναι το μέσο με το οποίο κάθε άνδρας επικοινωνεί την ιστορία του, όταν όλα τα άλλα αφαιρούνται. Γι’ αυτό και υπάρχει δύναμη στην εμφάνιση που επιλέγουν οι άνδρες να δημιουργούν για τον εαυτό τους. Η καμπάνια λανσαρίστηκε την 1η Νοεμβρίου 2016, με την παρουσίαση ενός μακράς διάρκειας σποτ και περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εμβληματικά αντικείμενα των δύο «κόσμων», όπως τα «Rogue One: A Star Wars Story Special Edition Gift Packs». Η ειδική έκδοση, κυκλοφορεί σε τρεις συσκευασίες με κλασσικούς χαρακτήρες του Star Wars. «Είναι απίστευτα συναρπαστικό να δουλεύουμε με μια θρυλική σειρά ταινιών» ανέφερε ο John Mang, Vice President, Global Gillette. «Τα προϊόντα της Gillette εξασφαλίζουν στους άνδρες τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τη δική τους ιστορία και να συνεχίσουν δυναμικά το ταξίδι τους – όποιες κι αν είναι οι προκλήσεις που θα συναντήσουν στην πορεία».

Marketing Week Online( 14 Δεκεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778