Marketing Week - Καμπάνια της ΑΒ με «πρωταγωνιστή» τον Γ. Βασιλόπουλο

Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η εταιρεία επικοινωνεί το όραμα προσφοράς του ιδρυτή της

Καμπάνια της ΑΒ με «πρωταγωνιστή» τον Γ. Βασιλόπουλο

14 Δεκεμβρίου 2016 | 12:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,News,Retail,Ε.Κ.Ε

Τη «Χαρά να προσφέρεις» επικοινωνεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, με καμπάνια της η οποία βρίσκεται στον «αέρα», υπό την επιμέλεια της JWT Athens.

Η επικοινωνία εστιάζει στο όραμα προσφοράς του ιδρυτή της αλυσίδας Γεράσιμου Βασιλόπουλου σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, το οποίο η εταιρεία προάγει εδώ και 77 χρόνια. Συγκεκριμένα, η ΑΒ εστιάζει στην σίτιση και προσφέρει καθημερινά σε χιλιάδες ανθρώπους θρεπτικά και υγιεινά γεύματα που, το 2016, έφτασαν τα 847.842. Φέτος τις γιορτές, για 5η χρονιά προσφέρει το εορταστικό γεύμα σε τετραμελείς οικογένειες σε όλη την Ελλάδα που το έχουν ανάγκη.

Η εταιρεία διπλασίασε τον αριθμό των ωφελουμένων οικογενειών σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενισχύοντας 6.000 οικογένειες αντί για 3.000. Παράλληλα, σε 16 καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα και στην ιστοσελίδα της ΑΒ, θα πωλούνται τα «Δώρα Αγάπης». Συγκεκριμένα, όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να αγοράσουν σε συσκευασία δώρου βασικά είδη διατροφής και στη συνέχεια είτε να τα προσφέρουν σε ανθρώπους που γνωρίζουν ότι έχουν ανάγκη, είτε να τα αφήσουν στο ειδικό καλάθι συγκέντρωσης τροφίμων των συγκεκριμένων καταστημάτων. Με κάθε αγορά «Δώρου Αγάπης» η ΑΒ θα προσφέρει  6 ευρώ στην Τράπεζα Τροφίμων.

Marketing Week Online( 14 Δεκεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778