Marketing Week - Καμπάνια της ΑΒ με «πρωταγωνιστή» τον Γ. Βασιλόπουλο

Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η εταιρεία επικοινωνεί το όραμα προσφοράς του ιδρυτή της

Καμπάνια της ΑΒ με «πρωταγωνιστή» τον Γ. Βασιλόπουλο

14 Δεκεμβρίου 2016 | 12:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,News,Retail,Ε.Κ.Ε

Τη «Χαρά να προσφέρεις» επικοινωνεί η ΑΒ Βασιλόπουλος, με καμπάνια της η οποία βρίσκεται στον «αέρα», υπό την επιμέλεια της JWT Athens.

Η επικοινωνία εστιάζει στο όραμα προσφοράς του ιδρυτή της αλυσίδας Γεράσιμου Βασιλόπουλου σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, το οποίο η εταιρεία προάγει εδώ και 77 χρόνια. Συγκεκριμένα, η ΑΒ εστιάζει στην σίτιση και προσφέρει καθημερινά σε χιλιάδες ανθρώπους θρεπτικά και υγιεινά γεύματα που, το 2016, έφτασαν τα 847.842. Φέτος τις γιορτές, για 5η χρονιά προσφέρει το εορταστικό γεύμα σε τετραμελείς οικογένειες σε όλη την Ελλάδα που το έχουν ανάγκη.

Η εταιρεία διπλασίασε τον αριθμό των ωφελουμένων οικογενειών σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενισχύοντας 6.000 οικογένειες αντί για 3.000. Παράλληλα, σε 16 καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα και στην ιστοσελίδα της ΑΒ, θα πωλούνται τα «Δώρα Αγάπης». Συγκεκριμένα, όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να αγοράσουν σε συσκευασία δώρου βασικά είδη διατροφής και στη συνέχεια είτε να τα προσφέρουν σε ανθρώπους που γνωρίζουν ότι έχουν ανάγκη, είτε να τα αφήσουν στο ειδικό καλάθι συγκέντρωσης τροφίμων των συγκεκριμένων καταστημάτων. Με κάθε αγορά «Δώρου Αγάπης» η ΑΒ θα προσφέρει  6 ευρώ στην Τράπεζα Τροφίμων.

Marketing Week Online( 14 Δεκεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Καφές: Χαρμάνι ευρηματικής επικοινωνίας & νέες τάσεις οδηγούν τον κλάδο

Η σταδιακή στροφή στην κατανάλωση καφέ εντός οικίας, που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, τροφοδοτείται με ευρηματικές προωθητικές ενέργειες και προϊοντικές καμπάνιες σε παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, ενώ οι on-trade πωλήσεις με openings και λανσαρίσματα νέων τάσεων και προϊόντων. Με ένα δυνατό χαρμάνι ενεργειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ο κλάδος επιδιώκει να διατηρήσει το «άρωμά» του.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778