Marketing Week - Ματαίωση στο spec του ΚΕΕΛΠΝΟ

Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Για την εκστρατεία ενημέρωσης για την εποχική γρίπη

Ματαίωση στο spec του ΚΕΕΛΠΝΟ

9 Νοεμβρίου 2016 | 18:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Specs,Δημόσιος Τομέας

Με απόφασή του, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, ΚΕΕΛΠΝΟ, ματαιώνει τον πρόχειρο διαγωνισμό για τη διενέργεια ενημερωτικής εκστρατείας για την εποχική γρίπη.

Ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί τέλη Σεπτεμβρίου και αφορούσε στη δημιουργία εκστρατείας ενημέρωσης του πληθυσμού για την αντιμετώπιση της εποχικής γρίπης. Το έργο είχε προϋπολογισμό 50.000 ευρώ και ζητούμενο της επικοινωνίας ήταν η ενημέρωση του κοινού για τα βασικά μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της γρίπης, καθώς επίσης και η ενίσχυση του αντιγριπικού εμβολιασμού και η κάμψη των αντιστάσεων και της δυσπιστίας του κοινού έναντι του αντιγριπικού εμβολίου.

Marketing Week Online( 9 Νοεμβρίου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778