Για διαφημίσεις που αφορούν στους πρόσφατους Αγώνες του Ρίο

Η κατηγορία είναι ανοιχτή σε τηλεοπτικά σποτ, καταχωρίσεις και digital και όπως πάντα, κριτήριο βράβευσης θα αποτελέσει η πρωτοτυπία της ιδέας και η ποιότητα της εκτέλεσης. Ο Mark Tungate, Epica editorial director, ανέφερε σχετικά: «Τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποτελούν μαγνήτη για τη δημιουργικότητα και ενισχύουν το πνεύμα ανταγωνισμού μεταξύ των brands, ακόμη κι αν αυτά δεν είναι άμεσα χορηγοί. Έχουμε ήδη δει εξαιρετικές δουλειές και ανυπομονούμε για ένα εύρος εξαιρετικών έργων, που θα δείξουμε στην κριτική μας επιτροπή τον Νοέμβριο». Η υποβολή συμμετοχών στα Epica είναι ανοιχτή μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.