Ανάθεση σε 9 agencies, μεγάλες συμφωνίες με Publicis και WPP

Η Publicis αναλαμβάνει πλέον σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο σειρά brands της εταιρείας, ενώ ορίστηκε agency of record για τα 2 από τα 4 μεγαλύτερα brands της GSK, παράλληλα με το ολοκληρωμένο portfolio skin care και άλλα τοπικά brands. Σύμφωνα με το AdAge, το διαφημιστικό μοιράζεται σε Grey της WPP και Saatchi and Saatchi της Publicis, μαζί με την Weber Shandwick της IPG, η οποία θα χειρίζεται και digital, content και PR. Mέρος του διαφημιστικού θα χειρίζεται επίσης η Havas, παράλληλα με digital και content, με τη συμβολή της WPP Digital. Content και PR ανέλαβε η Edelman, expert marketing οι McCann Health και Ogilvy Commonhealth και shopper marketing η Geometry Global.

(Πηγή: The Drum)