Ανάθεση μετά από spec

Σύμφωνα με πληροφορίες, άμεσα αναμένεται να ανακοινωθεί και η εταιρεία που αναλαμβάνει τα media του λογαριασμού. Η Εθνική Τράπεζα είναι ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους της ελληνικής αγοράς.

Όπως είναι γνωστό και σύμφωνα με τα στοιχεία που οι ίδιες οι Τράπεζες έχουν ανακοινώσει, η Εθνική Τράπεζα διέθεσε για διαφήμιση το 2015 το ποσό των 6,394 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το πρώτο τρίμηνο του 2016 η διαφημιστική της δαπάνη ανήλθε σε 2,9 εκατ. ευρώ.