Με καμπάνια της MullenLowe Athens σε παραγωγή RibEye

Το πρώτο, διάρκειας 13 δευτερολέπτων, παρουσιάζει ολόκληρη την οικογένεια καυσίμων Crystal με την προτροπή να «ξεχάσουμε τα παλιά» και να τα αντικαταστήσουμε με την εξελιγμένη, νέα γενιά καυσίμων Crystal, είτε πρόκειται για βενζίνη είτε για πετρέλαιο κίνησης. To δεύτερο σποτ λανσάρει τη νέα αμόλυβδη βενζίνη unleaded crystal, η οποία έρχεται να πλαισιώσει το diesel crystal και να ανεβάσει κατηγορία το αυτοκίνητο των καταναλωτών. Πρόκειται για μια εξελιγμένη αμόλυβδη που αποτελεί τριπλή βελτίωση για το αυτοκίνητο και, όπως προβάλλεται και στο σποτ, είναι η νέα δύναμη που ήρθε και έγινε η βασίλισσα των καυσίμων στη «σκακιέρα» της αγοράς. Την παραγωγή των δύο σποτ ανέλαβε η εταιρεία RibEye.