Παράλληλα, λανσάρει το πρόγραμμα Priceless Cities

Τα νέα, εμπνευσμένα από Ελλάδα, εικαστικά της καμπάνιας Cross Border κοσμούν ήδη το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος, τον Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης «Νίκος Καζαντζάκης» και τον Αερολιμένα Μυκόνου. Η MasterCard παρουσιάζει επίσης, για πρώτη φορά στους έλληνες ταξιδιώτες, το παγκόσμιο πρόγραμμα Priceless Cities, το οποίο σχεδιάστηκε για να φέρνει τους καταναλωτές πιο κοντά στα πάθη τους -γαστρονομία, σπορ, ψώνια, τέχνες, διασκέδαση και ταξίδια- μέσα από εμπειρίες και αποκλειστική πρόσβαση σε προνόμια. «Δημιουργώντας τις παραπάνω εμπειρίες και υπενθυμίζοντας την ευκολία και την ασφάλεια των αγορών σε οποιονδήποτε ταξιδιωτικό προορισμό ανά τον κόσμο, η MasterCard υπενθυμίζει στους κατόχους καρτών της την ελευθερία που απολαμβάνουν οπουδήποτε κι αν βρεθούν», δήλωσε η Ιωάννα Μίγγου, Marketing Manager της MasterCard στην Ελλάδα.