Σε τηλεόραση, digital, social media και instore

Οι άγγελοι «εμφανίστηκαν» για πρώτη φορά στις οθόνες το 1994, «εκθειάζοντας» το τυρί κρέμα Philadelphia σε δεκάδες χώρες, για περισσότερα από 12 χρόνια. Οι άγγελοι του 2016 εκσυγχρονίζονται και αποκτούν μια πιο γυναικεία προσωπικότητα, γεμάτη φως και χιούμορ. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μία επικοινωνιακή πλατφόρμα με χαρακτήρες που μπορούν εύκολα να έχουν αλληλεπίδραση, τόσο με το ίδιο το προϊόν, όσο και με κοινωνικά ζητήματα που απασχολούν τους καταναλωτές. Η καμπάνια ξεκίνησε να προβάλλεται στις 4 Απριλίου σε 11 χώρες και θα επικοινωνηθεί στην τηλεόραση με υποστηρικτικά υλικά σε digital, social media και instore.